چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عزاداری آیت الله نظری

حوزه/ آیت الله نظری خادم الشریعه، همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) با پای پیاده در خیابان های مرکز استان در سوگ این بانوی بزرگ جهان به عزاداری پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نظری خادم الشریعه، امروز همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) با پای پیاده در خیابان های مرکز استان، در سوگ این بانوی بزرگ جهان به عزاداری پرداخت. 

بر اساس این گزارش، هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری که امروز آیت الله نظری خادم الشریعه را همراهی می کردند، با طی مسیر بیت این استاد حوزه تا امامزاده یحیی(ع) ساری در سوگ صدیقه طاهره به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همواره با استقبال و همراهی گسترده مردم مرکز استان روبه رو بوده است و مردم عزادار شهر ساری نیز همراه با این عالم برجسته مازندرانی در سوگ شهادت این بانوی ارزشمند به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

بر اساس این گزارش، آیت الله نظری خادم الشریعه با طی مسیر خیابان جمهوری اسلامی به خیل عزاداران فاطمی در امامزاده یحیی(ع) ساری پیوست و با حضور در میان عزاداران به سینه زنی و عزاداری پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مراسم سوگواره یاس نبوی نیز با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه و جمع کثری از مشتاقان و علاقه مندان به ساحت مقدس بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد.

گفتنی است؛ همنوا با صاحب عزای عالم حضرت مهدی آل محمد و در رثای شهادت مظلومانه خاتون دو جهان، حلقه اتصال نبوت و امامت حضرت صدیقه طاهر فاطمه الزهرا(س) مراسم سوگواری طبق سنوات گذشته در دوشنبه سی بهمن به مدت پنج روز در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha