جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و استمرار نظام است، گفت: تنها راه نجات امت اسلامی اسلام است و استمرار و استقامت در مسیر ولایت و شهدا، مسیر هدایت نور حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام که در حوزه امیرالمؤمنین بیرجند انجام شد، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا پیام های شهدا و قرآن به مومنان و امت نرسد.

وی با بیان اینکه استمرار و استقامت در مسیر ولایت و شهدا، مسیر هدایت نور حق است، افزود: امام  خمینی(ره) تنها راه نجات ایران را اسلام مي دانست و به راستی تنها راه نجات امت اسلامی گرایش به آرمان های ناب دینی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امت اسلامی باید بداند تنها راه وحدت و انسجام امت اسلامی تسلیم ولایت شدن است و مسئولان نظام تکلیف دارند در استمرار نظام، مردم و اسلام کمک کنند و راه آن خدمت به مردم است.

حجت الاسلام نوفرستی، با بیان اینکه مردم هرگز تبعیض ها را قبول نداشته و مبارزه با فساد به عنوان یک تکلیف الهی بر دوش خادمان نظام است، اظهار داشت: مردم در زمان فتنه به خصوص فتنه ۸۸ و در ۹ دی ماه به بصیرت کامل دست یافته و در برابر فتنه گران قیام کردند.

وی با بیان اینکه مردم در فتنه های اخیر صحنه های زیبایی را در مسیر دفاع از ولایت آفریدند، افزود: مردم در هر کجا احساس نیاز برای کمک به دین و اسلام باشد در میدان حاضرند و این فتنه ها زمینه بصیرت را در جامعه فراهم می کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که مسئولان قوای سه گانه دقت کنند مردم در صحنه بوده و این همان مردمانی هستند که هر کجا احساس کنند دشمنان نقشه دارد، با اشاره رهبری در صحنه حاضر می شوند، اظهار داشت: امروز به برکت اسلام استکبار در بخش های مختلف شکست های پی در پی تجربه می کند و مومنان و افرادی که مسلمان هستند ترسی در خود احساس نمی کنند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز در حالی از شهیدان گمنام پذیرایی می کنیم که پیام این شهدا امروز از حلقوم رهبری خارج شده  و آن را در ک می کنیم و آن پیام استقامت و استمرار نظام است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha