پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تشییع شهدای گمنام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم تشییع شهدای گمنام در حوزه علمیه مروی با بیان این که شهدا نوازش شده حضرت زهرا(س) هستند، گفت: ما هر موفقیت و پیروزی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم از عنایات حضرت زهرا(س) و مجاهدت های شهدای عزیز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، عضو شورای راهبردی حوزه علمیه استان تهران، در مراسم تشییع شهدای گمنام در حوزه علمیه مروی، با بیان این که یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی، احیاء روضه‌‌های اهل‌بیت(ع) بود، اظهارداشت: امام خمینی(ره) معتقد بودند که منبرها را روضه‌ها حفظ کردند و اگر روشنفکرها و مارکسیسم‌ها می دانستند روضه چه آثار سیاسی دارد، خودشان مراسم روضه می‌گرفتند.

عضو شورای راهبردی حوزه علمیه استان تهران با اشاره به محبت اهل‌بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) نسبت به شیعیان، گفت: اگر حضرت فاطمه(س) به ما نگاه نکند و عنایتی به ما نداشته باشند، ما قطعاً بدبخت می شویم.

استاد حوزه علمیه افزود: ممکن است در برخی مجالس، منافقین حضور داشته باشند ولی بعید می دانم در جلسه روضه حضرت زهرا(س) منافق بتواند بیاید، چون حضرت علی(ع) نسبت به روضه فاطمه، غیرت عجیبی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان با بیان این که شهدا نوازش شده حضرت زهرا(س) هستند، عنوان داشت: ما هر موفقیت و پیروزی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم از عنایات حضرت زهرا(س) و مجاهدت های شهدای عزیز بود و امام خمینی چقدر دقیق و زیبا فرمودند «شهدا یک شبه، راه صدساله را طی کردند» و خوش به حالشان که همنشین اولیاء و ائمه اطهار(ع) شدند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha