جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهید

حوزه/ آیین تشییع ۸ شهید گمنام از آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) آغاز و مردم شهرهای مختلف استان خوزستان همچون چغامیش، گتوند، شوشتر، حمزه و ترکالکی پیکر پاک و مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در برگرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان دزفول در معراج شهدای اهواز برگزار و پس از آن کاروان حامل پیکر مطهر شهدای والامقام به سمت دزفول پایتخت مقاومت ایران حرکت کرد.

همچنین پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور علما، فضلا، طلاب، روحانیون و عموم مردم در دزفول تشییع شد.

بر اساس این گزارش، آیین تشییع ۸ شهید گمنام از آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) آغاز و مردم شهرهای مختلف استان خوزستان همچون چغامیش، گتوند، شوشتر، حمزه و ترکالکی پیکر پاک و مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در برگرفتند.

قابل ذکر است، پس از برگزاری آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده، پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به شهرستان‌های چغامیش، حمزه و همچنین شهرک خیبر و تیپ ۲۹۲ نیروی زمینی ارتش منتقل شدند.

لازم به ذکر است مردم ولایت مدار دزفول با حضور در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام این شهرستان، آماده تشییع و خاک‌سپاری پیکرهای تازه تفحص شده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha