جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران تا ۲۰ اسفند ماه خبر داد.

خانم اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که تمهدیدات لازم برای ثبت نام حداکثری خواهران علاقه مند به فراگیری علوم حوزوی در استان اندیشیده شده، گفت: تبلیغات میدانی با هماهنگی شهرداری ها، پخش تیزرهای تبلیغاتی در شبکه استانی صدا و سیما و تشکیل ستاد مشاوره در مدارس با حضور اساتید حوزه خواهران از جمله اقداماتی است که برای اطلاع رسانی از نحوه و شرایط ورود به حوزه خواهران برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته با مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نسبت به ثبت نام حوزه در بین خواهران علاقه مند دانش آموز و دانشجو نیز اقدام شده است، افزود: با تعامل بسیج سپاه طلاب و اساتید حوزه بصورت حضوری در پایگاهها و حلقات صالحین بسیج به تبلیغ در خصوص چگونگی ورود به حوزه خواهران استان لرستان به تبلیغ خواهند پرداخت.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان اظهار کرد: برخی از طلاب و اساتید نیز ضمن حضور در روستاها به تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص شرایط ثبت نام ورود به حوزه می پردازند.

مهرابی با اشاره به اینکه امسال پذیرش برای حوزه علمیه خواهران استان لرستان برای سطوح 2 و 3 حوزه صورت خواهد گرفت، یادآور شد: امید می رود با جذب حداکثری از بین خواهران مستعد و انقلابی، شاهد رونق تهذیبی و علمی در حوزه علمیه خواهران استان لرستان باشیم .

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد بصورت پاره وقت اقدام به جذب طلبه کرده است، گفت: ثبت نام دوره پاره وقت با استقبال مطلوبی در حال انجام است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران تا 20 اسفندماه خبر داد و گفت:حواهران علاقمند به فراگیری علوم حوزه می توانند با مراجعه به سایت و یا مدارس علمیه خواهران استان لرستان نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha