چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه پرسش وپاسخ

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود در جامعه دینی، به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی هستند و تمرکز آنان بیشتر بر تغییر نوع پوشش زنان و دختران و ترویج فرهنگ بی‌عفتی و ولنگاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در جلسه پرسش و پاسخ دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) شهرستان تاکستان، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور و ملت ایران و هدف قرار دادن جوانان و به ویژه زنان و دختران، باید با آگاهی در مقابل این تهاجم ایستادگی کنیم.

وی افزود: دشمنان برای تسلط بر ایران اسلامی و به غارت بردن ذخایر و منابع خدادادی ما از جمله نفت و گاز، قشر جوان ما را هدف قرار داده اند و برای رسیدن به این هدف سرمایه گذاری های کلانی کرده و می کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن از ترویج بی‌بندوباری و ولنگاری اخلاقی در جامعه، مقابله با جمهوری اسلامی است، لذا از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال انحراف و تباهی نسل جوان است، ادامه داد: زنان باید بدانند تنها در سنگر مستحکم حجاب و عفاف می‌توانند از گوهر ارزشمند خود را صیانت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود در جامعه دینی، به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی هستند و  تمرکز آنان بیشتر بر تغییر نوع پوشش زنان و دختران و ترویج فرهنگ بی‌عفتی و ولنگاری است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان مؤمن، محجبه و انقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری فعالیت چشمگیر دارند و هرگز حجاب آنان مانعی برای موفقیت شان نبوده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: هدف دشمن طی سال های اخیر و در قالب جنگ نرم و فرهنگی، همواره دور کردن زنان و بانوان مسلمان از عفت فاطمی و حجاب و ترویج بدحجابی در بنیان خانواده بوده که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha