جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر دفاع از حریم ولایت را از شاخص های مهم حضرت زهرا (س) عنوان کرد و گفت: آن حضرت نقش مهمی در تبیین ولایت و دفاع از ولایت حضرت علی علیه السلام ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر، گفت: خدامحوری و دفاع از حریم ولایت ابعاد مهم شخصیت حضرت زهرا(س) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، خدا محوری را از دیگر محورهای شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد و افزود: اگر بعد از قرن‌ها مردم در عزای معصومین و ائمه اطهار(ع) مجلس عزا می گیرند، به دلیل ارتباط آنان با خالق هستی و خداوند تبارک و تعالی است و این‌که آن حضرات انجام عبودیت و بندگی الهی را سرلوحه کار خود قرار می دادند.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود عبودیت و بندگی را به عنوان یکی دیگر از ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) مطرح کرد و افزود: آن حضرت همه امور زندگی خود را صرف به دست آوردن رضای خدا می کرد و تمام کارهایی که انجام می‌داد در جهت کسب رضای خداوند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: همه کسانی که می خواهند سیره آن حضرت را الگوی خود قرار دهند باید سعی کنند کارهای خود را برای رضای خدا انجام دهند، تا بتوانند هم در این دنیا و هم در جهان آخرت به اجر الهی دست یابند و این سیره را از حضرات معصومین(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) فرا بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دفاع از حریم ولایت را از شاخص های مهم حضرت زهرا(س) عنوان کرد و گفت: آن حضرت نقش مهمی در تبیین ولایت و دفاع از ولایت حضرت علی علیه السلام ایفا کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی، خانه داری، تربیت فرزندان موفق که هر کدام نقش مهمی در احیای اسلام ناب محمدی داشتند و انفاق به فقرا را از دیگر ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha