پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه برادران استان قزوین، زمان ثبت نام علاقه مندان به تحصیل در حوزه را از ۱۲ اسفند جاری تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ اعلام کرد.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، زمان ثبت نام علاقه مندان به تحصیل در حوزه را از ۱۲ اسفند جاری تا ۱۵ فروردین سال  ۹۷ اعلام کرد و گفت: متقاضیان ورود به حوزه پس از ثبت نام و گذراندن آزمون و مصاحبه و مراحل نهایی پذیرش افراد انجام می شود.

وی افزود: بر اساس مصوبات و دستورالعمل ها، افراد با شرایط عمومی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در حوزه می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارکی همچون اصل شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس سه در چهار، آخرین مدرک تحصیلی به مدیریت حوزه علمیه  قزوین مراجعه نمایند.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر برای پذیرفته شدگان در آزمون ورودی یک دوره اختبار و تثبیت در نظر گرفته شده  است که این دوره در مرداد ماه هر سال برگزار می شود تا علاقمندان با فضا و شرایط حوزه آشنایی بیشتری داشته باشند و اگر نخواهند ادامه تحصیل بدهند بتوانند از این دوره یک ماهه که مباحث اخلاقی تربیتی و میثاق طلبگی است نهایت بهره برداری را داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در راستای اطلاع رسانی بیشتر درباره ثبت نام در آزمون نیز در استان ها کارهای تبلیغاتی وسیعیانجام خواهد شد. همچنین در اردوی راهیان نور مبلغان اقدام به اطلاع رسانی خواهند کرد.

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: یکی از امتیازات حضور برادران علاقه مند در حوزه علمیه این است که حافظان کل قرآن کریم آزمون کتبی ندارند و قبولی آنان بر اساس معدل کل آخرین مدرک تحصیلی و مصاحبه می باشد.

وی اظهار کرد:متقاضیان می توانند تا 15 فروردین سال 97 هر روز از ساعت 8 الی 14 به مدیریت حوزه علمیه قزوین –واحد آموزش مراجعه و همچنین شماره تماس  33690814-33690815 آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha