پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 پیاده روی خانوادگی طلاب

حوزه/ کارگاه آشنایی با مهارت‌های زندگی در دو موضوع «همسرداری» و «تربیت فرزند» از هفته آینده در حوزه علمیه اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کارگاه آشنایی با مهارت‌های زندگی در 2 موضوع «همسرداری» و «تربیت فرزند» از هفته آینده در حوزه علمیه اهواز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، «مهارت ارتباطی زوجین»، «تفاوت‌های روان‌شناختی زن و مرد»، «تنظیم نقش‌ها و مرزها در خانواده»، «مهارت حل مسأله»، «مهارت حل تعارض»، «مهارت کنترل خشم»، «مهارت مدیریت استرس» و «مدیریت روابط با خویشاوندان» ۸ سرفصل کارگاه همسرداری است که طی ۸ جلسه ۱.۵ ساعته اجرا می‌شود.

همچنین کارگاه تربیت فرزند نیز در ۵ سرفصل «تکنیک‌های ارتباط والدین با فرزند»، «پرخاشگری کودکان»، «تکنیک‌های بالابردن اعتماد به نفس»، «کنترل اضطراب» و «تربیت دینی فرزند» به مدت‌زمان هر جلسه ۱.۵ ساعت، برگزار می‌گردد.

قابل ذکر است، بنا به اعلام معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، ظرفیت برگزاری هر کلاس ۲۰ زوج بوده و آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه آشنایی با مهارت‌های زندگی نیز شنبه هفته آینده می‌باشد.

گفتنی است علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه که مدت‌زمان برگزاری آن ابتدای اسفندماه لغایت اواسط اردیبهشت‌ماه ۹۷ است، می‌توانند به معاونت تهذیب مدارس علمیه سطح اهواز مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، کارگاه «آشنایی با مهارت‌های زندگی» از سوی مرکز مشاوره حیات طیبه، با همکاری مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران، مرکز خدمات و دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha