سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله نظری خادم الشریعه

آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی، درگذشت حاج حسن عبوری، پدر سه شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی درگذشت حاج حسن عبوری، پدر سه شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در ایّام و لیالی شهادت مظلومه دهر، شفیعه محشر حضرت زهرا(س)، درگذشت ابوالشهداء مرحوم عمده الاخیار خادم الحسین«حـاج حسن عـبوری طاب ثراه » موجب تألم حقیر گردیده.

مصیبت وارده را به ملت شریف و نجیب و موقر و مذهبی مخصوصا مازندران و ساری و عموم شرکاء در غم و ماتم خاصه شهردار خدوم و پر تلاش ساری شخصیت خدمت آقای مهندس مهدی عبوری دام مجده تعزیت عرض نموده همجواری مغفور له و شهداء گرانمایه (شهیدان عزیز عبوری) با موالیان ذوات مقدسه معصومین علیهم السلام و اجرجزیل برای بازماندگان را از ساحت اقدس ربوبی جل و علا مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس جمهور

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی، درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت الله عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت اسوه ایثار مرحوم حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت الله عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاثر شد.

 این پدر مقاوم و صبور، با ایمانی راسخ به آموزه‌های اهل بیت(ع) و مکتب عاشورا،  فرزندان غیوری پرورش داد که با شهادت فی سبیل الله، به فرهنگ ایثار و جهاد تجلی بخشیدند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور مازندران و به ویژه خانوادۀ محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha