شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد

حوزه / مسئول سابق بعثه حج و زیارت استان یزد با اشاره به چهار ویژگی شیعه از منظر امام صادق(ع) گفت: اخلال گران نظم در تهران همچون داعشی ها بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید حسن میررحیمی، مسئول سابق بعثه حج و زیارت استان یزد، صبح امروز در مراسم یادبود شش شهید گمنام دفاع مقدس و محمد رضا فلاحتی، شهید امنیت استان یزد که در محل مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد اظهار داشت: امروز امنیت در کشورمان را مرهون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای انتظامی در استان تهران گفت: این افرادی که در نظم اختلال ایجاد کردند همچون داعشی ها بودند که با ماشین چندین جوان کشورمان را به خاک و خون کشیدند و خیانت به نظام و کشور کردند.

مسئول سابق بعثه حج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما بعد از چهار دهه به نقطه ای رسیده که شهید حججی ها همچون حجت خدا می شوند و در مقابل ظلم و استکبار می ایستند.

حجت الاسلام میررحیمی تصریح کرد: مردم ما با اخلاص به نحوی عمل می کنند که در مکتب امام صادق(ع) امروز خوش درخشیده اند تا جایی که در حادثه اخیر سقوط هواپیما، مردم منطقه به کمک رسانی در شناسایی اجساد می پردازند و همچون آن در نظام بسیار فعال عمل می کنند و برای انقلاب گام بر می دارند.

وی ادامه داد: امروز عزت و عظمت ما به واسطه شهدا است و اگر این مدافعین حرم نبودند معلوم نبود که دوباره چه اتفاقاتی می افتاد.

مسئول سابق بعثه حج و زیارت استان یزد در پایان اضافه کرد: از نظر امام صادق(ع) چهار ویژگی شیعه شامل خوشحالی برای لقای با خداوند متعال، ولایتمداری، عمل کننده به امر به معروف و نهی از منکر و مقتدا کننده به علی (ع) در حرمت به مردم گذاشتن است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha