چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر - امام جمعه تنکابن

امام جمعه تنکابن با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مردم آذربایجان، نسبت به اشرافی گری و بی توجهی مسئولان نسبت به مستضعفان ابزار نگرانی کردند، گفت: اشرافی گری یکی از مهم ترین آسیب های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان، با محکوم کردن جنایت چند روز گذشته تهران، گفت: به راحتی نمی توان از کنار چنین جنایت هایی عبور کرد.

وی با ابراز تأسف از سکوت برخی جریان ها در برابر این حادثه ناگوار افزود: متأسفانه برخی ها که خود را دراویش معرفی می کنند، مرتکب چنین جنایتی شدند.

امام جمعه تنکابن بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی بر برهم زنندگان نظم و امنیت کشور تأکید کرد و بیان داشت: باید به گونه ای با چنین عواملی برخورد شود که دیگر کسی به خود اجازه ندهد امنیت، آرامش و آسایش ملت را مختل کند.

حجت الاسلام پوراکبر در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و با بیان این که ایشان در این سخنرانی اجمالی از ضعف ها، افت ها و اشکالات موجود را تبیین و راه کارهای لازم را جهت رفع این نقاط ضعف بیان کردند، گفت: مسئولان باید بیش از پیش به این سخنان مهم رهبر معظم انقلاب توجه کنند.

وی با تأکید براین که همه اهتمام مسئولان کشور باید در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه بی توجهی به مشکلات و مطالبات مردم موجب بروز برخی نارضایتی ها در داخل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره چراغی برای حرکت مسئولان در مسیر پیش روی است، تصریح کرد: اگر مسئولان به این سخنان مهم توجه ویژه داشته باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

امام جمعه تنکابن با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به مسائل مردم دغدغه داشته و دارند، خاطرنشان کرد: همه تلاش ایشان در دهه های اخیر رفع مشکلات مردم و رسیدگی به خواسته های آنها بوده است.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که اگر مسئولان نیز دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب را داشتند بسیاری از مشکلات امروز کشور وجود نداشت، بیان داشت: تذکرات مکرر رهبری به مسئولین در محافل عمومی و خصوصی به مسئولان نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به مسائل کشور به ویژه دغدغه های مردم است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب همواره در کنار تقدیرها، هشدارها و انتقاداتی را نیز نسبت به عملکرد مسئولان بیان می کنند، افزود: ایشان همواره نسبت به اجرای دقیق و صحیح عدالت در کشور تأکید دارند.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که رسالت همه انبیاء و اولیای الهی اجرای عدالت در جامعه بوده، گفت: پیشرفت در عرصه‌های مختلف به معنای واقعی کلمه رخ داده است، اما در زمینهٔ عدالت عقب‌مانده هستیم و باید از خدا و مردم عذرخواهی کنیم.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که رسیدن به عدالت و یا عقب ماندگی در آن به عملکرد مسئولان و مدیران کشور باز می گردد، بیان داشت: اگر هر مسؤولی به وظایف خود به خوبی عمل کند عدالت واقعی در کشور تحقق پیدا خواهد کرد.

امام جمعه تنکابن با بیان این که این مردم در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب حضوری تعیین کننده و اثرگذار داشته اند، گفت: اگر پشتیبانی و حضور در صحنه مردم نبود، دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا می کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مردم دِین خود را به انقلاب و نظام اسلامی ادا کردند، افزود: امروز این وظیفه مسئولان و مدیران کشور است که ضمن خدمت به مردم در جهت رفع عقب ماندگی ها تلاش کنند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که متأسفانه امروز برخی ها در کشور آرمان ها و ارزش های انقلاب را فراموش کرده اند، گفت: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به آن تأکید کردند و نگران بودند روی کار بودن آدم‌های با سابقه انقلابی اما عوض‌شده از خط و راه انقلاب به معنای ارتجاع است.

امام جمعه تنکابن با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مردم آذربایجان، نسبت به اشرافی گری و بی توجهی مسؤولان نسبت به مستضعفان ابزار نگرانی کردند، افزود: به حتم می توان گفت اشرافی گری یکی از مهم ترین آسیب های انقلاب است.

وی با تأکید براین که مسئولان باید درد مردم را بفهمند و برای درمان آن تلاش کنند، خاطرنشان کرد: باید کمک به محرومان و مستضعفان جامعه جزء اولویت های مسئولان کشور قرار گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha