جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کلاس های مشاوره در زمینه های گوناگون برای خانواده های طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که این کلاس ها با حضور اساتید مشاوره در زمینه های اخلاقی، معرفتی، مشاوره های تحصیلی، اجتماعی، ازدواج و ... برای طلاب و خانواده های آنان برگزار می شود، گفت: در این کلاس ها آموزش ها و مشاوره های لازم با هدف بصیرت افزایی و ارتقاء دانش دینی و اجتماعی به خانواده های طلاب ارائه می شود.

وی با بیان اینکه کلاس های اخلاق اسلامی نیز از دیگر برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در هفته جاری بود خاطر نشان کرد: در این کلاس طلاب مدارس علمیه ولیعصر(عج) و امام صادق(ع) بروجرد و همچنین مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد در کلاس های اخلاق استاد حائری زاده از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم شرکت نمودند .

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان با اشاره به اهمیت تهذیب و خودسازی در حوزه های علمیه گفت: مدیران و دست اندرکاران مدارس علمیه تلاش نمایند با روحیه جهادی، اخلاص و دلسوزی تحقق این مهم را در بین طلاب ترویج و نهادینه کنند. 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha