جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوری‌زاده

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران به فعال بودن ۹۲ هزار هیأت مذهبی در کشور اشاره کرد و گفت: همچنین حدود ۷۰ هزار مداح در سطح کشور فعالیت داشته که می‌توانند ظرفیت مهمی در حوزه فرهنگی باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام ناصرالدین نوری زاده پیش از ظهر پنج شنبه در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های دینی خراسان جنوبی با بیان این که باید کارکرد هیأت مذهبی در اصل فعلی با گذشته متفاوت باشد و با ابزار نو و به‌روز در تبین مسیر استفاده شود، گفت: به جنبه‌های فرهنگی با پیوند مسائل روز به عزاداری توجه شود.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای براندازی انقلاب و نظام بیان کرد: دشمن در چندین حوزه، انقلاب ما را هدف قرار داده، اما خوشبختانه با بصیرت مردم و رهبری این بحران ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که در حوزه اقتصادی دشمن فشار وارد می‌کند تا ملت را به زانو در آورد، تصریح کرد: مردم با بصیرت تمام همه این بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند؛ اما دشمن تلاش می‌کند تا ما را در حوزه اقتصاد وابسته سازد.

حجت الاسلام نوری‌زاده با اشاره به تلاش دشمن در راستای استحاله و تغییر سبک زندگی اسلامی، عنوان داشت: تلاش در این حوزه جهادی بوده است، هرچند مقام معظم رهبری از گذشته نسبت به این حوزه هشدار داده‌اند اما برخی از مسؤولان تازه به آن متوجه شده‌اند.

وی با بیان این که یکی از ظرفیت‌های جامعه، ظرفیت هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی است، بیان کرد: هیئات مذهبی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های حوزه فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران به فعال بودن 92 هزار هیأت مذهبی در کشور اشاره کرد و گفت: همچنین حدود 70 هزار مداح در سطح کشور فعالیت داشته که می‌توانند ظرفیت مهمی در حوزه فرهنگی باشند.

حجت الاسلام نوری‌زاده با بیان این که هیئات مذهبی می‌توانند در تمام ابعاد با جامعه هدف ارتباط داشته باشند، یادآور شد: هیئت مذهبی و تشکل‌های دینی نقش مهمی برای تصحیح افکار غلط و نشان دادن دشمنی دشمنان در زوایای مختلف به مردم دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران حوزه فرهنگی را حوزه تعامل افکار دانست و خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی تهدید جدی بوده و هوشیاری مسؤولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha