سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تحجر در حوزه های علمیه از هر خطری بیشتر است، باید با همه قدرت با مبلغان تحجر و عوامل و شیعیان انگلیسی مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی، با اشاره به این که دشمن می خواهد با تحجر، توان دین را از سازندگی یک زندگی متعالی و پیشرفته با شرایط امروز از بین ببرد، گفت: اگر دشمن موفق شود تحجر را ترویج و حاکم کند، می تواند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد و به جای جهان سازی مهدوی شاهد جهانی شدن استکبار خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مسئله تحجر ، آفت جامعه اسلامی است، گفت: امروز تحجر در جامعه اسلامی به عنوان یک جریان قوی از طرف دشمن تقویت و حمایت می شود و این در حالی است که آموزه های عترت پیامبر(ص) از تحجر دور هستند.

آیت الله علم الهدی با بیان این که دشمن فرهنگ مجاهدت و استکبارستیزی را بر نمی تابد، اظهار کرد: امروز باید بیش از گذشته با تحجر مبارزه کرد و دانست که وجود دیدگاه تحجر در حوزه های علمیه از هر خطری بیشتر است و به همین علت می بایست با همه قدرت با مبلغان تحجر و عوامل و شیعیان انگلیسی مبارزه کرد.

وی هدف غربی ها را از بین بردن نشاط دین و به عقب برگرداندن اسلام عنوان کرد و افزود: دین اسلام می خواهد انسان را به راه سعادت و تکامل برساند و بنابراین اگر جامعه اسلامی به مقابله با تحجر بر نخیزد ، کارایی دین اسلام ساقط خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطبه حضرت فاطمه(س) را عنصر انقلاب سازی دانست که باید در جامعه اسلامی از آن استفاده شود و امروز افراد جامعه اسلامی با عشق و ارادت به حضرت زهرا(س) باید به دنبال ولایت مداری، فداکاری و دفاع از ارزش های اسلام باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که روحانیون و حوزه های علمیه باید تلاش کنند که شیعه انگلیسی دروازه نابودی اسلام نشود، تاکید کرد: مقاومت روحانیت موجب می شود که توطئه های دشمن در هر عرصه ای شکست بخورد.

 گفتنی است چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی امروز با حضور بیش از 700 نفر از طلاب و روحانیون در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی در حرم مطهر برگزار شد.

انتهای پیام/313/24

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha