جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ امام جمعه گرمسار گفت: یکی از ویژگی‌های مهم شخصیتی حضرت فاطمه (س) صبر و پایداری و بصیرت ولایی بود که روحانیون باید در منبرهای سخنرانی خود بیشتر این ابعاد رفتاری را بسط و گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرمسار، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، در جمع عزاداران ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به میزبانی مصلای گرمسار، اظهار داشت: نگاه الگویی به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) یک نقطه طلایی در دفتر رفتاری جامعه است و استفاده از این دفتر پرمعنا می‌تواند جامعه را در مقابل انحطاط بیمه کند.

امام جمعه گرمسار، بصیرت ولایی حضرت زهرا(س) را یک نمونه بارز برشمرد و گفت: امروز دنیا به دنبال بصیرت ولایی است تا بتواند در این عالم پر از حیله و مکر دوست را از دشمن تشخیص دهد و از اسلام ناب محمدی حمایت کند.

وی، حجاب را یک اصل مهم در دین مبین اسلام برشمرد و افزود: حضرت زهرا(س) حجاب و پاکدامنی را در یک خط و یک ویژگی مهم زن مسلمان برشمرده است و ایجاد یک روحیه دینی در بانوان در وجود حجاب زیباتر و کامل‌تر است.

حجت‌الاسلام آرامی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد این ویژگی مهم بانوان جهان اسلام را به گمراهی ببرد و با انواع و اقسام مکرهای خود این موضوع مهم در جهان اسلام کوچک بشمارند تا از این راه غیرت دینی و اسلامی مردان غیور اسلام و به‌خصوص ایران اسلامی را موردحمله قرار دهد.

 وی گفت: توسل به الگوگیری از شخصیت‌های دینی به‌خصوص حضرت زهرا(س) بیمه‌کننده حیله و مکرهای دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

امام جمعه گرمسار به جایگاه بانوان ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت انقلاب شکوهمند ایران اشاره کرد و گفت: بانوان با حجاب انقلابی حتی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که حجاب یک زینت یک بانوی اسلامی است و هیچ‌گاه محدودیت نیست، بلکه یک مصونیت واقعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha