جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاتریک کریل اسقف اعظم روسیه

حوزه/ اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه به جوانان درباره وسوسه های زندگی مدرن هشدار داد و گفت: نسل جوان باید به دنبال تشکیل خانواده با بنیان قوی باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در روسیه، پاتریارک کریل رهبر کلیسای ارتدوکس روسیه، در جشن مذهبی روز جوانان در مذهب ارتدوکس اعلام نمود که نسل جوان باید به دنبال تشکیل خانواده با بنیان قوی باشند. وی به جوانان در برابر وسوسه های زندگی مدرن هشدار داد.

اسقف اعظم روسیه گفت:« نسل جوان ایده آل ما، باید به دنبال تشکیل خانواده با بنیان قوی باشند. این یک ایده آل برای جوانان، به ویژه برای دختران است که باید آگاه باشند تا بتوانند تشکیل خانواده داده و اقدام به تولد و پرورش کودکان نمایند. این یک ماموریت خاص از سوی پروردگار است.»

اسقف اعظم  کلیسای ارتدکس روسیه به جوانان در برابر وسوسه های زندگی مدرن هشدار داد و تصریح کرد: «در زندگی مدرن، وسوسه های اشتباه جذاب بسیاری وجود دارد. باید راه درست را به خوبی بازشناخت.»

وی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از جوانان معتقد به مذهب ارتدوکس، به طور فعال در سال های اخیر در سازمان های مذهبی فعالیت دارند. بیش از 8 هزار نفر از جوانان معتقد به مذهب ارتدکس در سال های اخیر جذب سازمان های مذهبی شده اند، هزاران نفر نیز تنها در شهر مسکو، جذب این سازمان ها شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha