پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رونمایی از چند اثر ترجمه شده دینی در جمهوری آذربایجان

حوزه/ باحضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کتاب‌های ترجمه شده از زبان فارسی به آذری به نام‌های «روانشناسی دینی»، «فلسفه اخلاق»، «کشکول»، «راه رفتن با کفش‌های تولستوی» و «خداحافظ برادر» در جمهوری آذربایجان رونمایی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، در حاشیه دیدار نخبگان و فرهیختگان فرهنگ و هنر جمهوری آذربایجان با ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب‌های ترجمه شده از زبان فارسی به آذری به نام‌های «روانشناسی دینی»، «فلسفه اخلاق»، «کشکول»، «راه رفتن با کفش‌های تولستوی» و «خداحافظ برادر» رونمایی شد.

کتاب «راه رفتن با کفش‌های تولستوی» از سوی ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری خانم فرزانه شفیعی و توسط انتشارات علمی و فرهنگی کشورمان به زبان آذری ترجمه شده است.

 کتاب‌های «روانشناسی دینی»، «فلسفه اخلاق»، «کشکول» و «خداحافظ برادر»، در موضوعات دینی، فرهنگی، هنری و انقلاب اسلامی هستند که به همت رایزنی فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان ترجمه و به چاپ رسیده اند.

بنا بر اعلام اين خبر، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، ریيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بنابر دعوت رسمی ابوالفضل قارایف، وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان، به منظور توسعه همکاری‌های فرهنگی و علمی دوجانبه به باكو (پايتخت آذربايجان) سفر كرده‌ است.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در اين سفر، علاوه بر دیدار با وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان و سخنراني در كنفرانس «از خورشيد تا پروين»، روزهای فیلم جمهوری اسلامی ایران را روز جمعه (4 اسفندماه) افتتاح می‌كند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha