جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مبلغان مهد

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از رایزنی ها برای تاسیس مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک «امین» خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در بین کودکان و نوجوان برای اشاعه و تقویت فرهنگ دینی، گفت: هم اکنون 43 مبلغ درطرح مدارس امین، در استان لرستان فعالیت دارند که از این تعداد 25 نفرخواهر و مابقی مبلغان برادر هستند که بصورت دائم در بین دانش آموزان به تبلیغ و تبیین مسائل دینی و قرآنی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور مبلغان در مدارس در تقویت بنیه دینی قشر دانش آموز بسیار موثر است، اظهارکرد: تبلیغ و تبیین مسائل دینی در مدارس از سوی مبلغان در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر است و می تواند نوجوانان را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان بیمه نماید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اجرای طرح تربیتی در سرفصل های متعدد  10گانه از جمله اخلاقی،معرفتی و بصیرت افزایی در مدارس از برنامه های تبلیغی مبلغان است، خاطر نشان کرد: تبیین مسائل اخلاقی،دینی، بصیرتی، بیان مسائل روز جامعه، پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان و ... از جمله شاخص های مهم فعالیت طرح تربیتی مبلغان در مدارس امین است.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با اشاره به ضرورت و تاسیس مهدها و مراکز پیش دبستانی «امین»، بیان داشت: بیان مسائل دینی و قرآنی با ضریب نفوذ کلام و بیان مبلغان و روحانیون برای کودکان می تواند در تربیت نسلی مومن ،پویا و اسلامی موثر باشد، لذا در این خصوص در حال رایزنی با مراکز ذی ربط برای تاسیس مهدهای «امین» با حضور مبلغان برای کودکان هستیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha