شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه معاونت تبلیغ حوزه و سازمان تبلیغات اسلامی کرمان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان تاکید بر ضرورت حضور روحانیون در فضای مجازی از تشکیل قرارگاه مجازی «مبین» در اداره کل تبلیغات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در جلسه هماهنگی ایجاد فضای فعالیت مبلغین در فضای مجازی که با حضور حجت الاسلام محمدرضا قنبری، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان و حجت الاسلام سید قاسم معصومی، کارشناس معاونت تبلیغ حوزه استان، در محل اداره تبلیغات کرمان برگزار شد، در رابطه با ایجاد فضای مناسب و پشتیبانی از روحانیون مبلغ برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی بحث و گفت و گو شد.

 حجت الاسلام معصومی با تاکید بر لزوم فعالیت مبلغین در فضای مجازی، ایجاد فضای حمایتی از طرف مراکز معین تبلیغی را لازم دانست.

وی همچنین بر برون رفت فعالیتهای مجازی از حالت جزیرهای و بدون برنامهریزی کلی تاکید کرد و تلاش در مسیر فعالیتهای جهانی در عرصه مجازی را ضروری دانست.

حجت الاسلام قنبری نیز ضمن تاکید بر ضرورت حضور روحانیون در فضای مجازی از تشکیل قرارگاه مجازی «مبین» در اداره کل  تبلیغات استان کرمان خبرداد.

وی، کمیتههای آموزش، تولید، نشر و رصد را چهار کمیته زیرمجموعه قرارگاه مجازی مبین دانست و وجود این قرارگاه را گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در امر تبلیغ اسلام در میان عموم جامعه دانست.

برپایه این گزارش، در این جلسه تصمیم بر این شد تا پس از سطح بندی مبلغین از لحاظ سواد دیجیتال، مجازی و رسانهای و بررسی امکانات موجود توسط معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان، برنامهریزی لازم جهت آموزشهای مورد نیاز توسط کمیته آموزش قرارگاه مجازی مبین سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان انجام گیرد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha