پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که اسلام بدون ولایت مانند جسم بدون روح است، افزود: آحاد مردم در جامعه اسلامی باید هر موضع و مسیری که مورد تایید ولایت فقیه است را دنبال کرده و دستورالعمل حرکت خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین گفت: امروز دشمن بیدار و هوشیار است و شب و روز برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی نقشه می کشد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی، ایران را از وابستگی به استکبار نجات داد و استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آورد، افزود: امروز دشمنان درصددند خدمات نظام را ناکارآمد جلوه داده و روحیه یأس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در طول چهل سال گذشته میلیون ها پروژه عمرانی، زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در زمینه های مختلف، برای رفاه و آسایش مردم ایران در نقاط مختلف کشور به اجرا در آمده که دست آوردی منحصر به فرد و بی سابقه در تاریخ کشور ما محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به این که تا زمانی که قطار انقلاب اسلامی در حرکت است، دشمنان ساکت نخواهند نشست، لذا نباید از نفوذ آنها در کشور غافل شویم، تصریح کرد: امروز به واسطه اقتدار ایران در منطقه دشمن صهیونیستی وحشت کرده و در مرز اسرائیل با حزب اله لبنان دچار بحران است و این اوج اقتدار ایران اسلامی در سطح بین المللی است..

وی با تاکید بر این که باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم که این عزت و اقتدار را به لطف خون شهدا نصیب کشور کرده، گفت: ولایت فقیه، نظام اسلامی را از خطرات مصون نگه می دارد و از بحران ها نجات می دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه اسلام بدون ولایت مانند جسم بدون روح است، افزود: آحاد مردم در جامعه اسلامی باید هر موضع و مسیری که مورد تایید ولایی فقیه است را دنبال کرده و دستورالعمل حرکت خود بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان تاکید کرد: ولایت فقیه  باعث سعادت و پیشرفت جامعه بوده و به همین خاطر است که نظام اسلامی در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha