سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در فضای مجازی با هجوم بیرحمانه دشمن مواجهیم و دشمن با استفاده از این فضا فرهنگ ما یعنی قرآن و پیامبر گرامی اسلام، ارزش ها و هویت جامعه ایرانی را مورد هجمه قرار داده که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، گفت: همه کارهای خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره ای در دریای عمیق است.

وی با اشاره به این که جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر آنقدر مهم است که سایر فرائض از جمله حج، نماز، روزه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد، تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در خارج از کشور اسلامی ایران هم تاثیر خود را گذاشته و می توان این موضوع را در جنگ با داعش و استکبار جهانی به وضوح مشاهده کرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین یادآور شد: انقلاب اسلامی با نثار خون شهیدان و ایثار جانبازان و رزمندگانی مبارز به دست آمده و هزینه سنگینی برای آن پرداخت کرده ایم که نباید بگذاریم این نعمت الهی آسیب ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که جهاد، اتحاد، توکل، ایمان و ولایت عناصری هستند که هیچ وقت اجازه دخالت دشمنان را در ایران نخواهد داد، گفت: در فضای مجازی با هجوم بیرحمانه دشمن مواجهیم و دشمن با استفاده از این فضا فرهنگ ما یعنی قرآن و پیامبر گرامی اسلام، ارزش ها و هویت جامعه ایرانی را مورد هجمه قرار داده که باید هوشیار باشیم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز در دهه چهارم انقلاب با تجدید بیعت با ولایت و شهدا همچنان باید برای اقتدار عزت توانمندی پیشرفت‌های علمی و ... کشور تلاش کرده و اسلام ناب محمدی را در سراسر گیتی معرفی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha