جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای طبس، فردوس، بشرویه، سرایان در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، در پیامی درگذشت امام جمعه طبس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید ابراهیم مهاجریان، امام جمعه طبس، تصریح کرد: این روحانی پُر توان و پُر کار و خدوم و با اخلاص، عمر با برکتی را خصوصا در سه دهه در سنگر امامت جمعه طبس، در خدمت اسلام و انقلاب و مردم گذراند.

در پیام تسلیت نماینده طلاب و فضلای طبس، فردوس، بشرویه، سرایان در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام و المسلمین  آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان که عمر پر برکت خود را در راه گسترش شریعت نبوی و سیره علوی گذراند موجب تأثر و تأسف گردید. خداوند آن عالم بزرگوار را در اعلی علیین جای دهد و مورد مغفرت الهی و همجواری با حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) قرار دهد.

این روحانی پُر توان و پُر کار و خدوم و با اخلاص، عمر با برکتی را خصوصا در سه دهه در سنگر امامت جمعه طبس، در خدمت اسلام و انقلاب و مردم گذرانید.

اینجانب رحلت این روحانی شریف را به مردم عزیز طبس و فضلا و روحانیت آن شهرستان و به خانواده گرامی وبازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و برای ایشان از خداوند متعال صبر آرزومندم.

عباس رضوانی نسب

نماینده طلاب و فضلای طبس، فردوس، بشرویه، سرایان در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha