چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سه شنبه های مهدوی

حوزه/مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) اسفراین از برگزاری «سه‌شنبه‌های مهدویت» در این شهرستان با هدف الگوسازی در جامعه در حمایت از ولایت خبر داد.

زهرا احمدآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: جمعی از بانوان در بنیاد مهدی موعود (عج) شهرستان اسفراین برنامه‌های فرهنگی باهدف الگوسازی در بین جوانان در حمایت از ولایت برگزار می‌کنند.

وی بابیان اینکه این بنیاد با همکاری بیت الزهرا (س) و بانوان فاطمی این شهرستان تاکنون بیش از هزار برنامه فرهنگی در سطح شهرستان برگزار کرده است، گفت: برنامه «سه‌شنبه‌های مهدویت» با هدف شناساندن هر چه بیشتر امام زمان (عج) به جوانان و با تأکید بر ولایت‌پذیری در زمان غیبت این امام عزیز در جامعه برگزار می‌شود.

احمدآبادی افزود: در این برنامه که هر سه‌شنبه از ساعت چهار تا اذان مغرب در خیابان امام خمینی مقابل بانک ملی برگزار می‌شود که میزبان جمعی از شهروندان اسفراینی با پخش بروشورهای فرهنگی و نذری هستیم.

وی با اشاره به اینکه نقش بانوان در خانواده و به‌تبع آن در جامعه بسیار اثرگذار است اظهار داشت: حضور چشمگیر بانوان در بنیاد مهدی موعود (عج) نشان از استفاده‌ی صحیح و مناسب از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی است.

احمدآبادی با بیان اینکه  حضور مردم را خوب و پرشور دیده است، در پایان از همه مسئولان شهرستان خواست این بنیاد را برای رسیدن به اهدافش یاری کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha