پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس (س)ساری

حوزه/ دشمنان همواره سعی کرده اند، تصویر غلطی از حوزه های علمیه در جامعه ایجاد کنند، لذا وظیفه طلاب است که با بیان اهداف و کارکردهای حوزه ، این تصویر را تصحیح نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم یعقوبی، در نشست معرفی حوزه های علمیه خواهران که با حضور دانش آموزان مدرسه علوم معارف شهید مطهری در این مدرسه برگزار گردید، گفت: نوجوانی دوران حساس و سکوی پرشی برای شما است، چرا که مسیر آینده خودتان را انتخاب می کنید.

وی افزود: هر محیطی ممکن است عیب و کاستی داشته باشد، لذا باید برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های جامعه و حتی جهان، کارهای اساسی انجام داده و گام های موثر برداریم؛ قطعا محیط دینی و علمی حوزه علمیه خواهران، با حضور دانش آموزان باهوش و درس خوان، بهتر می تواند تحول در جامعه اسلامی ایجاد نماید.

این کارشناس حوزوی ادامه داد: شما در سن حساسی قرار دارید و انتخاب در ادامه مسیر تحصیل، تاثیر زیادی در آینده شما دارد، بنابراین باید هدف خود را در زندگی ترسیم کرده و فرصت های خوبی که در پیش روی شما قرار دارد را غنيمت شمريد و به راحتی از دست ندهید، چون برخی فرصت ها، دیگر برای انسان فراهم نمی شود.

یعقوبی افزود: به دلیل نقش موثر حوزه های علمیه در هدایت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و...، همواره دشمنان در طول تاریخ سعی کرده اند، تصویر بدی از حوزه در جامعه ایجاد نموده تا میزان استقبال مردم و در نتیجه پذیرش آن را کم نمایند، لذا وظیفه ما است که با بیان اهداف و رسالت حوزه و کارکردهای آن در جامعه، این تصور غلط را تصحیح کنیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مننن IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    0 0
    دشمن اینکار رو نکرده.. خودتون دارین با کم کاری ها و بی برنامگی هاتون از بین می برید خودتون رو