جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدارس علمیه

حوزه/ مدیرکل اموال واملاک بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سیاست جدید نگاه بر توسعه مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی است گفت: کمک به دفاتر ائمه جمعه در مناطق محروم و کمک به بازسازی و نوسازی مدارس علمیه در مناطق محروم استان از اهداف بنیاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حسن خسروی، صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در کشور ۱۸ اداره دارد که رتبه بنیاد مستضعفان خراسان‌ جنوبی به لحاظ درآمد حاصل از فروش املاک رتبه دوازدهم در کشور است.

وی افزود: تنها روش فروشی که مفسده‌ای ندارد، شیوه مزایده است و همه درآمد حاصل از مزایده اموال و املاک بنیاد نیز به خزانه این نهاد واریز می‌شود.

خسروی ادامه داد: در دوره مدیریت جدید بنیاد، سیاست بر نگاه توسعه‌ای به مناطق محروم کشور و از جمله خراسان‌جنوبی است.

وی با اشاره به این که در طی ۵ سال گذشته ۶۸ میلیارد تومان از محل درآمد بنیاد در خراسان‌جنوبی هزینه شده، افزود: تلاش بر این است با افزایش درآمدها خدمات را نیز گسترش دهیم.

خسروی افزود: کمک به دفاتر ائمه جمعه در مناطق محروم، کمک به بازسازی و نوسازی مدارس علمیه در مناطق محروم و کمک به ارتقاء سطح آموزش پرورش در خراسان‌ جنوبی نیز از دیگر خدمات بنیاد مستضعفان در خراسان‌ جنوبی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha