سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم جمع آروی غذا برای نیازمندان در مرکز اسلامی کارولینا برگزار شد

حوزه/مسلمانان در شهر رالی روز گذشته اقدام به جمع آوری مواد غذایی، بسته بندی و اهدای کمک ها به نیازمندان کردند. این مراسم به مناسبت یادبود قربانیان مسلمان یک تیراندازی برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از abc، مسلمانان مرکز اسلامی رالی در کارولینای شمالی واقع در ایالات متحده روز گذشته مراسم جمع آوری مواد غذایی، بسته بندی و اهدای کمک ها به نیازمندان کردند. این مراسم در بزرگداشت یادبود خانواده مسلمانی برگزار شد که سه سال پیش به دست مردان مسلح جان خود را از دست دادند.

شادی سعدی یکی از مسئولین کمپین «جمع آوری غذای اینترنتی» در این باره گفت: این مراسم هر ساله برگزار شده و شرکت کنندگان بیشتری را جذب می کند. به نظرم اکنون به چیز بسیار بزرگتری تکامل یافته است. فوق العاده است وقتی می بینیم این مردم به اینجا می آیند و برای هدف مشترکی همکاری دارند. کمک به نیازمندان هدف مشترکی است که این جمعیت را در پارکینگ مرکز اسلامی جمع کرده است.

بری سکوارتز یکی از یهودیانی که در این مراسم شرکت کرده نیز می گوید: به نظرم این کاری بزرگ است. و دقیقا معنای یک جامعه و کارکردن با همدیگر در این عمل تعریف می شود.

بسیاری از مردم درباره سه قربانی مسلمان این جنایت از شبکه های خبری شنیده اند. الن  مرینارد می گوید: من اخبار را دنبال می کردم و سعی دارم حمایتم را از این اجتماع دوستانه تا حد ممکن نشان دهم.

مرینارد با انتقاد از قانون آزادی اسلحه در آمریکا که مسبب جنایات مختلفی با اسلحه در این کشور می شود گفت: موشک هوا کردن نیست و هر کسی به خوبی می داند کجای کار ایراد دارد. به نظر من سیاستمداران آمریکایی برای حمایت از جان شهروندان شان از سلاح های گرم هیچ تلاشی نمی کنند و مسلح کردن معلمان مدارس راه حل این مشکل نیست.

گفتنی است اخیرا یک حادثه تیراندازی در مدرسه ای در فلوریدا منجر به کشته شدن حداقل 17 نفر از جمله عده زیادی دانش آموز شد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جواب مخالفان آزادی اسلحه در این کشور که این حادثه را محکوم کرده بودند گفته بود که باید دانش آموزان و معلمان نیز مسلح شوند!

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha