جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلسطین

حوزه/در پی حمله شهرک نشینان صهیونیستی به روستائیان در کرانه باختری نابلس، خودروهای نظامیان اسرائیل به پشتیبانی آن ها به تظاهرکنندگان فلسطینی یورش برده و یک جوان را با شلیک گلوله مجروح کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نظامیان صهیونیستی به یک فلسطینی در نزدیکی نابلس شلیک کرده و وی را مجروح کردند.

اخبار ارسالی از سرزمین های اشغالی نشان می دهد نظامیان اسرائیلی روز گذشته در پی یورش با خودروهای نظامی، شهرک نشینان صهیونیستی را برای حمله به فلسطینیان پشتیبانی کردند و در ادامه یک جوان فلسطینی را در روستای بورین در جنوب شمال کرانه باختری نابلس هدف گلوله قرار دادند.

به گفته منابع خبری در نابلوس، در این یورش صهیونیست ها و نظامیان اسرائیلی، جوانان فلسطینی به خیابان ها ریخته و تجاوز ارتش اسرائیل به روستا را محکوم کردند. نظامیان سرتاپا مسلح نیز با اسلحه های گرم، گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان تیراندازی کردند.

گفته می شود نظامیان یک جوان فلسطینی را از ناحیه شانه مورد هدف گلوله گرم قرار دادند که خوشبختانه امدادگران وی را به بیمارستان رساندند. چندین فلسطینی دیگر نیز از آثار گاز اشک آور رنج می برند.

لازم به ذکر است که این تهاجم پس از این اتفاق افتاد که ده ها شهرک نشین غیرقانونی اسرائیلی که در شهرک براچا سکونت دارند به روستا حمله کرده، به خانه های مردم روستایی خسارت زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha