پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سفر حجت الاسلام فاضل به بافت

حوزه/ طی بازدید حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‎های علمیه به مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهرستان بافت مشکلات و مسائل این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزههای علمیه، با مسئولین و طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرستان بافت دیدار کرد.

حجت الاسلام شهدادی، معاون تهذیب مدرسه علیمه امام حسین(ع) بافت با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام والمسلمین فاضل شب گذشته با هیئت همراه، در مدرسه علمیه امام حسین(ع) حضور یافتند و با طلاب و کادر مدرسه دیدار داشتند.

وی افزود: صبح امروز نیز جلسه مدیر، معاونین و اساتید مدرسه با حجت الاسلام والمسلمین فاضل برگزار شد که  طی آن در رابطه با مشکلات و مسائل مهم مدرسه بحث و گفتگو شد.

حجت الاسلام شهدادی، کمبود امکانات را یکی از نکات مطرح شده در جلسه عنوان و تصریح کرد: یکی از مشکلات مدرسه عدم وجود امکانات مناسب است و به همین دلیل امکان جذب جوانان نخبه مشکل است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسین(ع) بافت به دیگر موضوع مطرح شده اشاره و تصریح کرد: امروزه روحانیون به علت نبود فضای کار مناسب و نداشتن امنیت شغلی به فعالیت در مراکز غیر حوزوی و دولتی روی آوردهاند که این مسئله آینده حوزه را به خطر میاندازد.

حجت الاسلام شهدادی افزود: بحث فرسودگی ساختمان مدارس، فضای مجازی و استفاده طلاب از تلفن همراه در مدارس از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود.

لازم به ذکر است در طی این سفر حجت الاسلام مفخمی از اعضای هیئت همراه مسئول مرکز امور صیانتی حوزههای علمیه در رابطه با موضوع فضای مجازی، مضرات آن و راههای صحیح استفاده از آن برای طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) سخنرانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طالب کریمی بارگاه IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    باسلام و احترام به نظر بنده اگر اساتید به فن پژوهش آشنا شوندو از دریچه تحقیق و پژوهش به کتاب، کلاس و طلاب نگاه کنند، بصورت بلند مدت و بنیادی طلاب مستعد در پژوهش شناسائی شده و در مسیر تحصیل و تحقیق قرار میگیرند و این می تواند نسبت به بندهای دیگر برای حوزه نیز هزینه کمتری داشته باشد.