جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لبنان

حوزه/شیخ جماءالدین جمیل با بیان اینکه خدا را شاکریم که رهبری شایسته و مقتدر دارد جهان اسلام را مدیریت می‌کند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین الگوی تقریبی امت‌های اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، شیخ جماءالدین جمیل، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، اظهار داشت: به لطف خداوند و انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مسلمانان جهان توانسته‌اند به آزادی و به عزت برسند و جهان اسلام امروز نظاره‌گر وحدت واقعی بین مسلمین است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که رهبری شایسته و مقتدر دارد جهان اسلام را مدیریت می‌کند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین الگوی تقریبی امت‌های اسلامی است.

شیخ جمیل تأکید کرد: ما امروز افتخار می‌کنیم که از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنیم و ما همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم و خواهیم ماند و با این هدف و انگیزه، به فعالیت‌ها تقریبی خود در لبنان بیش‌ازپیش می‌افزاییم.

عضو تجمع علمای مسلمین لبنان گفت: همان‌طوری که خداوند کریم در قرآن فرموده است، هدف از خلقت انسان عبادت است و امروز نیز هدف از تقریب عبادت است و مسئله تقریب یک امر عبادی است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته با برگزاری برنامه‌های تقریب و نشست‌های وحدت آمیز با دعوت علمای جهان اسلام، به‌خوبی ملت‌های مسلمانان را از خطرات و آسیب‌های دشمنان آگاه کرده و بسیاری از توطئه‌های دشمنان قرآن را خنثی کنند.

شیخ جمیل تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تأثیر بسزایی در بیداری ملت‌های جهان داشت و مسلمانان جهان به برکت انقلاب اسلامی ایران توانسته‌اند در مقابل دشمنان قرآن و اسلام بایستند و پیروز شوند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورها الگوی موفقی به حساب می‌آید چون این انقلاب توانسته به‌خوبی رحمانیت سیمای واقعی اسلام را به ملت‌ها بشناساند و برای ما افتخار است که امروز به ایران و به خراسان شمالی سفرکرده ایم.

عضو تجمع علمای مسلمین لبنان اظهار داشت: از اینکه به این استان سفر کرده‌ایم خیلی خرسند هستیم و وحدت شیعه و سنی مردمان این منطقه در لبنان زبانزد است و خدا رو شاکریم که پیرو اوامر رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای هستیم و امیدواریم با گسترش وحدت و یکپارچگی شاهد پیروزی بیش‌ازپیش مسلمانان در سرتاسر جهان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha