شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت تصریح کرد: امروز اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و کشور پیروز باشد، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، در جلسه کمیته فرهنگی کنگره شهدای قزوین با اشاره به این که اصل ولایت فقیه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بود و رزمندگان و شهدا با اتکا بر این اصل به میدان نبرد شتافتند، گفت: امروز اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و کشور پیروز باشد، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی افزود: اگر می خواهیم در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دیگر ابعاد به تعالی برسیم باید همان اتحادی که بین مردم در دوران دفاع مقدس بود را حفط کنیم، وحدتی که در آن زمان بین رزمندگان، سپاه، ارتش، بسیجیان و مردم حاکم بود یکی از عوامل مهم پیروزی بود.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت ادامه داد: اسلام واقعیتی است که به رزمندگان دوران دفاع مقدس روحیه شهادت طلبی می داد و از ناحیه قدرت اسلام و نهضت عاشورا بود که ملت ایران مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

 حجت الاسلام امینی با بیان این که همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و تلاش کنیم تا سبک و روش زندگی آنها را در امور مختلف خود مورد توجه قرار دهیم، اظهار کرد: شهدا  از مادیات دنیایی دور بودند و برای ارتقا جایگاه معنوی خود تلاش کردند، برای آنها پست‌ها و مسئولیت‌ها ارزشی نداشت، چرا که آنها فقط به دنبال انجام وظیفه بودند.

وی با بیان این که شهدا در مسیر خدای تبارک و تعالی به این درجات عالی رسیدند و خدا هم این‌ها را حفظ کرده و امروز به عنوان سند و پشتوانه انقلاب مطرح هستند، خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس است و در حقیقت آنچه امروز توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان  را خنثی و ناکام گذاشته، کارنامه درخشان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت در پایان گفت: امروز نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند و گُواه آن نیز حماسه‌آفرینی شهدای جوان در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha