پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبک زندگی علوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با بیان اینکه مبلغان و طلاب نقش مهمی در تبیین و نهادینه سازی شاخصه های سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند، گفت: ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام شاهیوندی، امروز در گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد با بیان اینکه امروز مبلغان باید با سعه صدر و اخلاص در راه تبیین ارزش ها و آرمان های جامعه قرآنی در بین مردم تلاش کنند، گفت: مبلغان در محورهای تبلیغی خود تبلیغ، تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و برکات این شیوه از زندگی را بگنجانند و در این خصوص فعالیت های چشمگیری انجام دهند.

وی با بیان اینکه مبلغان و طلاب نقش مهمی در تبیین و نهادینه سازی شاخصه های سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند، یادآور شد: ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به این که اصلاح و ترویج پوشش اسلامی ایرانی در بین بانوان از دیگر معیارها و شاخصه های سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: مبلغان تلاش نمایند تا آثار و برکات عفاف و حجاب را برای بانوان تشریح نمایند تا بنیان خانواده در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن مستحکم و حفظ شود .

حجت الاسلام شاهیوندی با بیان این که مبلغان باید با برگزاری گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی اسلامی در بین اقشار جامعه در راستای اشاعه و گسترش معنویات در جامعه  گتم بردارند، گفت: مبلغان با خوش خلقی، سعه صدر و مردمی بودن در بین مردم به تبلیغ و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بپردازند تا شاهد جامعه ای سالم، پویا و اسلامی باشیم.

وی در پایان با اشاره به این که اشاعه سبک زندگی اسلامی از راهکارهای مهم پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است افزود: با پیاده نمودن سبک زندگی اسلامی در جامعه می توان نوجوانان و جوانان را در مقابل خطرات و معضلات آسیب های اجتماعی بیمه کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha