شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آشوب خیابان پاسداران

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با محکوم کردن اقدام اخیر عوامل آشوبگر در خیابان پاسداران تهران، علیه امنیت کشور و نیروی خادم و وفادار پلیس، گفت: متاسفانه در سایه سکوت برخی مسئولان شاهد آن جنایت آشکار بودیم، لذا باید با آشوبگران شدیداً برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از مبلغان دینی در این شهرستان برگزار شد، گفت: در آیه ۶۸ سوره مبارکه آل عمران آمده است نزدیکترین و سزاوارترین فرد به جناب ابراهیم‌خلیل آنانی بودند که از ابراهیم و آیین ایشان و پیغمبر مکرم اسلام تبعیت و پیروی می کنند و خدا ولی و سرپرست و سرور همه مومنان است.

وی با بیان این که پیام‌نخست این آیه، این است که پیوند مردم با رهبری، پیوندی ایمانی و مکتبی است، خاطرنشان کرد: این پیوند قبیله ای، زبانی و جغرافیایی نیست زیرا فرمود: آنهایی نزدیک هستند که تابع عملی سیره ابراهیم خلیل باشند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که پیوند قیام امت و امام پیوند مکتبی بوده است، بیان داشت: هرکس دین و تقوای پررنگ تر و بیشتری داشته باشد در عمل تابع ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه کسانی که با ولی امرشان زاویه دارند از پیروان نیستند، تصریح کرد: پیروی عملی مفید است،  برخی ها در این مساله تنها به شعار دادن اکتفا می کنند .

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه انقلاب ما حداقل چهار برکت و رحمت را به ارمغان آورد، بیان داشت: اولین برکت این بود که مردم ما با دین، قرآن و معارف دینی آشنا شدند.

حجت الاسلام جباری بیان داشت: امروز اسلامی که مردم‌ ما دارند اسلامی است که با ظلم، تبعیض و نابرابری ها مقابله می کند و در عرصه جهانی به الگویی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ما به برکت همین انقلاب با ولی امر مسلمین جهانمان آشنا شدیم، ادامه داد: یک روز امام ما، معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خمینی بود امروز امام، پیشوا و مقتدای ما، سرمشق زندگی ما سیدالمجاهدین، امام العارفین حضرت آیت الله العظمی امام‌خامنه ای است.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: امام‌ راحل نظام را مبتنی بر ولایت فقیه روی کار آورد و به مردم سفارش کرد پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

وی با بیان این که سومین برکتی که انقلاب برای ما به ارمغان آورد بیداری مسلمانان است، تصریح کرد: امام راحل مستضعفان را هدایت کرد و به آنها، جسارت، شجاعت و قوت داد حتی مردمان حق طلب آمریکا امروز مدافع انقلاب اسلامی هستند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی آنچنان بیداری ایجاد کرده که حتی در برابر کاخ سفید و سیاه آمریکا سخن از اسلام، قرآن و صلح جهانی است، بیان داشت: این عزت و عظمتی که در عرصه جهانی داریم به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که چهارمین برکت انقلاب، ایجاد فرهنگ جهاد، شهادت طلبی و ایثارگری است، بیان داشت: این انقلاب در سایه این فرهنگ اصیل بسیاری از بحران ها و فتنه های دشمنان علیه دین و انقلاب را خنثی کرده است.

مسوول مدرسه علمیه بهشهر با تاکید بر این که انقلاب برای ما بیداری، ولایت و اسلام آورد، خاطرنشان کرد: جبهه کفر همه توان خود را به کار گرفتند تا اسلام، انقلاب و ولایت نباشند، اما با هوشیاری و بصیرت مردم شاهد تقویت و گسترش این سه اصل مهم هستیم.

وی با اشاره به این که همه دشمنان بر دو محور تمرکز کردند که نخست اسلام، قرآن و ولایت فقیه نباشد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند ایران و مردم ایران باشند، اما مردم نوکر، وابسته و چَشم گو باشند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن بر اسلام زدایی متمرکز شد نه اسلام ستیزی، تصریح کرد: دشمن می خواهد ایران اسلامی و نام مبارک ائمه اطهار(ع) در جامعه نباشد به همین دلیل به ملت ایران فشار می آورند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که هدف شوم و پلید دوم آمریکا تامین امنیت اسرائیل است، بیان داشت: آنها تلاش می کنند کلمه فلسطین را از دنیا حذف کنند و برای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه امنیت ایجاد کرد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مقام‌ معظم رهبری فرمودند فلسطین همچنان در صدر مسائل دنیای اسلام است، گفت: دنیای اسلام باید هوشیار باشد تا فریب توطئه دشمن را نخورد و برای حفظ جایگاه قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمانان تلاش کنند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران باید هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر باشند، افزود: دشمنان روزی منافقان، تکفیری ها و داعش را علیه کشورمان علم کردند و امروز هم با موضوع دراویش تلاش می کنند یک فتنه جدیدی را آغاز کنند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با محکوم کردن اقدام اخیر عوامل آشوبگر در خیابان پاسداران تهران، علیه امنیت کشور و نیروی خادم و وفادار پلیس، گفت: متاسفانه در سایه سکوت برخی مسئولان شاهد آن جنایت آشکار بودیم، لذا باید با آشوبگران شدیداً برخورد شود.

حجت الاسلام جباری با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان تامین امنیت و آرامش در کشور است، بیان داشت: نباید عده ای پشت یک فرقه ای پنهان شوند و هر چه دلشان خواست در این کشور انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha