شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار حسن حسن زاده - سپاه سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه برخی از افراد در جامعه قصد دارند با برنامه‌های کذایی، ارزش‌ها را کم‌رنگ کنند، گفت: مسئولان فرهنگی کشور آشنایی با شهدایی مانند سردار شاطری را در کتب درسی بگنجانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده، شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار«حسن شاطری» از شهدای مدافع حرم با حضور قشرهای مختلف مردم، روحانیت، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد الزهرا(س) سمنان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌ویژه سردار شهید حاج حسن شاطری، با اشاره به جایگاه شخصیتی شهید شاطری اظهار داشت: با خدمات شایسته، سردار حسن شاطری را باید شهید جهان اسلام نامید که از سوی دیگر مردمی و حتی محبوب کودکان بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه سردار حسن شاطری و سردار حسین همدانی دو شهیدی بودند که لرزه بر اندام صهیونیسم انداختند، تصریح کرد: سردار حسن شاطری با ایجاد بوستان و ساختمانی در نزدیکی مرز صهیونیست‌ها، پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آنجا برافراشت.

وی افزود: این شهید بزرگوار با نام مستعار حسام خوشنویس در دوران دفاع مقدس در سنگر استادی دانشگاه در لبنان فعالیت داشت؛ اسمی که بیشتر در ایران و لبنان به این نام مستعار می‌شناسند و او امروز افتخار ایران، لبنان و استان سمنان است.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: شهید شاطری در دوران جنگ ۳۳ روزه لبنان نقش مؤثری داشت و موفق شد با ساخت مسجد، ساختمان و بوستان بزرگی به نام ایران در نزدیکی مرز رژیم صهیونیستی اقدامات قابل‌توجهی انجام دهد.

وی گفت: اقدامات سردار شهید حاج حسن شاطری در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و صدور ارزش‌های انقلاب باعث شد تا به‌عنوان سردار شهید جهان اسلام شناخته شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه برخی از افراد در جامعه قصد دارند با برنامه‌های کذایی، ارزش‌ها را کم‌رنگ کنند، گفت: مسئولان فرهنگی کشور آشناییبا شهدایی مانند سردار شاطری را در کتب درسی بگنجانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha