شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید هاشم بطحایی گلپایگانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، حل مشکلات بخش کشاورزی را یکی از الزامات مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم بطحایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی تلاش در زمینه رونق کشاورزی و رفع مشکلات و موانع فراروی این بخش است تا بتوان به هدف افزایش تولید پایدار در عین توجه به کیفیت در محصولات کشاورزی دست یافت.

وی با بیان این که حمایت از کشاورزان باید جزو اولویت های دولت باشد، گفت: همه مسئولان به خصوص دولتمردان باید در این جهت جدی تر وارد عمل شده و به صرف سخنرانی و همایش و وعده و وعید بسنده نکنند چرا که تاکنون هم ما از حرف زدن و همایش گذاشتن به جایی نرسیده ایم مادامی که عمل و اقدام جدی مسئولان در میان نبوده باشد.

این استاد حوزه افزود: در واقع آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است، این که اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت جهت حفظ و تقویت عزت و استقلال کشور وارد عرصه عمل شود و تنها در حد شعار و حرف باقی نماند.

وی همچنین ضمن انتقاد از واردات بی رویه کالاهای غیرضروری به کشور تصریح کرد: واقعا انسان وقتی اخباری می شنود از قبیل این که سنگ پا از چین وارد کشور شده یا کود انسانی از ترکیه وارد کرده اند، ناراحت می شود که واقعاً چه ضرورتی باعث این کار شده و چرا ما باید این ننگ را قبول کنیم که برای چنین مسایلی ، از کشورمان به سمت بیگانه ارز خارج بشود.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha