جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس زاده

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۶۴ بقعه متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که طرح آرامش بهاری از طرح هایی است که هر ساله با هدف نهادینه کردن فرهنگ معنوی و زیارت در امامزادگان و بقاع متبرکه با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی متعدد برگزار می شود، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 97 در 64 بقعه متبرکه استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح آرامش بهاری از ظرفیت و توان تبلیغی قریب به 150 مبلغ برای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی استفاده خواهد شد، اظهار کرد: مبلغان در ایام نوروز با استقرار در غرفه ها و خیمه های معرفت پاسخگوی سوالات و احکام شرعی زائران امامزادگان و بقاع متبرکه هستند .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان قرائت دعای لحظه تحویل سال، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری شعار سال توسط معظم له، برپایی غرفه های قرآن بخوان جایزه بگیر و نقاشی ویژه کودکان، ایجاد غرفه های حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، نهادینه کردن فرهنگ وقف و... را از جمله برنامه های مهم طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان برشمرد .

حجت الاسلام عباس زاده با بیان اینکه در غرفه های طرح آرامش بهاری روحانیون و مبلغان متخصص و مشاور برای خانواده ها برنامه های دینی و فرهنگی متعدد ارائه خواهند داد، گفت: در این طرح مبلغان تلاش خواهند کرد تا اثرگذاری زیارت با برنامه های متنوع مذهبی همراه با سرگرمی برای کودکان و نوجوانان نیز به همراه باشد .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha