جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۲۸مین همایش بین المللی شورای عالی امور اسلامی در قاهره برگزار می شود

حوزه/ امروز محمد مختار گومه وزیر اوقاف مصر به نمایندگی از نخست وزیر این کشور بیست و هشتمین همایش بین المللی دو روزه شورای عالی امور اسلامی را در قاهره افتتاح می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از egypttoday، بیست و هشتمین همایش بین المللی "شورای عالی امور اسلامی" قرار است امروز، 26 فوریه 2018 در قاهره آغاز به کار کند.

محمد مختار گومه، وزیر اوقاف مصر این کنفرانس بین المللی دو روزه را به نمایندگی از نخست وزیر این کشور افتتاح خواهد کرد. گردهمایی دو روزه با نظارت عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر برگزار شده و هدف آن مقابله با خطرات ترور و روبرویی با معضل تروریسم اعلام شده است.

گومه در بیانیه ای اعلام کرد: یک طرح ابتکاری فکری، فرهنگی، پارلمانی، مذهبی و اجتماعی در این کنفرانس در راستای حمایت از اقدامات مقاومتی در برابر تروریسم و تفکر افراط گرایانه آغاز خواهد شد.

این گردهمایی قرار است به دلایل و دست های پنهانی تروریسم و مقابله با آن ها از دیدگاه های مختلف مذهبی، امنیتی، اقتصادی و پارلمانی بپردازد.

بیش از 40 کشور مختلف در این کنفرانس بین المللی حضور خواهند داشت و یک صد تحقیق عملی در زمینه موضوعات همایش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین، سه جلسه بحث و گفتگو برای ارزیابی نقش جوانان، رسانه ها و زنان در گسترش فرهنگ ضد تروریسم برگزار خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha