پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ امروز یکی از مسائل مورد نیاز از سوی حوزه، تربیت روحانیون متعهد و انقلابی برای پست های حساس است، نباید این مسائل از سوی مسئولین حوزه نادیده گرفته شود و به راحتی از کنار آن گذشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ  و مسئول بسیج و امور نخبگانی حوز ه های علمیه بر هجرت علما و روحانیون توانمند به شهرها و روستا تاکید کردند و گفتند: در شرائطی قرار داریم که جامعه نیازمند به مبلغان توانمند برای پاسخ گویی است و این نیاز الان وجود دارد و لازم است برای رفع این نیاز توجه بیشتری از سوی مسئولین حوزه ها بشود.

این مرجع تقلید افزودند: امروز یکی دیگر از مسائل مورد نیاز از سوی حوزه، تربیت روحانیون متعهد و انقلابی برای پست های حساس است، نباید این مسائل از سوی مسئولین حوزه نادیده گرفته شود و به راحتی از کنار آن گذشت.

معظم له بابیان این که همه علوم از اسلام برخاسته و حوزه و دانشگاه مبتنی بر آموزه های اسلام شکل گرفته؛ افزودند: امروز شاهد این قضیه هستیم که اروپائی ها و غربی ها علوم اسلامی سکولار کرده و به جامعه اسلامی ارسال می کند.

 ایشان درپایان با بیان این که بعضی افراد و جریان ها علوم را به غربی ها نسبت می دهند، گفتند: الان درد جامعه این نوع افراد و جریان ها هستند و باید اقدام لازم و متناسب با آنها انجام داد.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha