جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
الازهر

حوزه/ احمد الطیب شیخ الازهر و رئیس مجلس حکمای مسلمان با صدور بیانیه ای اقدامات خودسرانه رژیم صهیونیستی علیه کلیساهای مسیحیان در شهر قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد الطیب شیخ الازهر و رئیس مجلس حکمای مسلمان با صدور بیانیه ای اقدامات خودسرانه رژیم صهیونیستی علیه کلیساهای مسیحیان در شهر قدس اشغالی را محکوم کرد.

آخرین این اقدامات ظالمانه تحمیل جریمه های هنگفت و ظالمانه برای کلیساها و ساختمان های وابسته به آنها است که مقدار آن به 190 میلیون دلار می رسد.

الازهر تاکید کرد این اقدامات ظالمانه و در کنار آن هتک حرمت مسجدالاقصی توسط یهودیان شهرک نشین و سخت گیری صهیونیست ها برای ورود نمازگزاران مسلمان به مسجدالاقصی با این هدف صورت می گیرد که ساکنان اصلی این شهر مقدس آن را ترک کرده و صهیونیست ها به راحتی به روند یهودی سازی این قدس ادامه دهند و از سوی دیگر آمریکا نیز بتواند قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد و بر جنایت های ضد دینی اشغالگران بیش از پیش سرپوش بگذارد.

شیخ الازهر در ادامه تاکید کرد ما از ایستادگی مردم فلسطین به ویژه دفاع مردم قدس از سرزمین و مقدسات خود حمایت می کنیم و از جامعه بین الملل و سازمان های بین المللی حقوق بشر می خواهیم رژیم اشغالگر را وادار به توقف این جنایت ها کنند، زیرا این اقدامات ظالمانه بر خلاف آزادی عبادت است که تمام ادیان به آن احترام می گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha