پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: آیت الله باریک بین در دوران دفاع مقدس و در همه عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری داشته و همیشه در مسیر ولایت بود و مورد علاقه رهبری معظم انقلاب اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، به همراه اساتید وطلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین با حضور در بیت مرحوم آیت الله باریک بین، از خدمات ارزشمند این عالم فقید تجلیل کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین، گفت: آیت الله باریک بین در دوران دفاع مقدس و در همه عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری داشته و همیشه در مسیر ولایت بود و مورد علاقه رهبری معظم انقلاب اسلامی بودند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: آیت الله باریک بین با همراهی مرحوم آیت الله شالی نقش مهمی در احیای مدارس علمیه شهر قزوین داشت و بی شک طلاب و روحانیون استان، فعالیت های ارزشمند و ماندگار ایشان را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

وی ادامه داد: احیای مدارس علمیه خواهران در  استان نیز یکی از فعالیت های این عالم مجاهد و نستوه بود که توانست خواهران مبلغه فراوانی را در این مدارس تربیت کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این عالم انقلابی، مردمی و ساده زیست بود و همیشه تاکید داشت که سعی کنید در زندگی ساده زیست و به فکر محرومان جامعه باشید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: این عالم فقید در حوزه‌های مختلف به ویژه در نقش روحانیت، تکیه‌گاهی محکم برای مردم استان قزوین بودند و در پیشبرد اهداف نظام نقش بی‌بدیلی داشتند.

 مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین نیز در سخنانی اظهار کرد: آیت الله باریک بین نقش بسزایی در تحقق آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایفا کرد و در پیشرفت و توسعه استان قزوین گام‌های ارزنده‌ای برداشتند.

حجت الاسلام مهر آرا افزود: آیت الله باریک بین آنقدر در میان مردم کوچه و بازار شناخته شده و مورد وثوق بود که امروز با هر فردی که گفتگو می کنی از تقوا، ایمان، سعه صدر و رفتار توام با محبت و رافت این عالم بزرگوار می گوید.

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین نیز در رابطه با برگزاری اولین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله باریک بین گزارشی ارائه داد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha