پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اکبرپور

حوزه/ آقای وکیل، آقای رئیس همه بدانیم مدیون شهدا هستیم و کشور بر خون شهیدان استوار است. بعد از ۳۰ سال از جوان رعنا، پلاک می آید و مادر شهید منتظر استخوان بند انگشت است، ما مدیون هستیم، چرا عده ای امروز نمی فهمند و دنبال مقصود شوم خود هستند و به هر قیمتی حتی پا روی خون شهدا می گذارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور، ظهر امروز در مراسم هفتم شهدای گمنام، در مدرسه علمیه رضویه بیرجند اظهار داشت: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم، زیرا همه ما برسر سفره ای نشستیم که چنان جوانانی بودند که قد رعنای آنها بر زمین فرا گرفت.

وی با بیان اینکه اگر امروز در این کشور حرف برای گفتن داریم به پشتوانه شهدا است گفت: امنیتی که داریم مدیون این شهدا که پر پر شدند است.

معاون هماهنگ کننده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: همه می دانیم دشمن اطراف ما را بر هم مي زدند که به ما برسند از جمله اینکه اگر داعش و القاعده را عَلَم کردند و دور تا دور پایگاه ساختند و حلقه ساخته داعش تا 50 کیلومتری مرزهای ما آمد، اما نتوانستند به ایران ضربه ای بزنند.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: رئیس جمهور آمریکا بارها گفت گزینه‌ ها روی میز است، اما جرأت نکرد از آن سوی میز به این سمت میز بیاد.

وی بیا داشت: کشور عراق جنگ را چطور سپری کرد؟ بر سوریه چه گذشت؟ بر یمن چه گذشته است، آیا به راحتی که دانش آموز ما به محل تحصیل خود می رود، در عراق و سوریه هم به این گونه است؟

معاون هماهنگ کننده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) یادآور شد: آیا به راحتی که دیشب خوابيديم، مردم یمن با همین راحتی خوابیدند، یا می ترسند که توسط عربستان بمب بر سرشان ریخته شود.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه اگر در کشور و شهر قدم برمی داریم، امنیت ما را شهدا رقم زدند گفت: امام فرمودند «جنگ نعمت بود». به برکت دفاع مقدس هزاران موشک نقطه زن داریم.

حجت الاسلام اکبرپور بیان داشت: اگر دفاع مقدس و این جوانان را نداشتيم، امروز اینجا نبودیم و وضعیت ما از سوریه و عراق بدتر بود، همه باید بدانیم اگر طلبه ما مشغول به تحصیل است مدیون شهدا است عده ای جان خود را در کف اخلاص گذاشتند.

وی افزود: آقای وکیل، آقای رئیس همه بدانیم مدیون شهدا هستیم و کشور بر خون شهدا استوار است. بعد از 30 سال از جوان رعنا، پلاک می آید مادر شهید منتظر استخوان بند انگشت است، ما مدیون هستیم، چرا عده ای امروز نمی فهمند و دنبال مقصود شوم خود هستند و به هر قیمتی حتی پا روی خون شهدا می گذارند.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان این که وقتی شهیدی بعد 28 سال شناسایی می شود یعنی برایمان حرف دارد، گفت: شهید نمی میرد، بلکه مرده آن مدیری است که اگر مسئولیتی می گیرد، تلاش می کند برای او سکوی پرتاب شود.

وی با تأکید بر این که باید تشنه خدمت بود نه قدرت، گفت: کسی که نشاط شهید را نفهمیده، می‌گوید گل نشاط آور است، اما عکس شهید نشاط آور نیست، امنیت و استقلال ما مدیون شهدا است.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس رمز همه موفقیت ها این بود که همه خود را سرباز ولی می دانستند، افزود: اگر همه رفتند برای اینکه دل نایب امام زمان(عج)شاد باشد. مادر شهید می گوید من فرزندان خود را دادم به خاطر امام.

وی تاکید کرد: هر زمان که ما با ولایت زاویه گرفتیم، شکست خوردیم و هر جا رهروی بوده، موفق بودیم.

معاون هماهنگ کننده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دنیا را متحیر و خاورمیانه را متحول کرد گفت: نامه ای که سردار به مقام معظم  رهبری نوشت که «من سربازی بودم که به دستور شما سربازی کردم» نشان دهنده اوج ولایت پذیری است. هرگاه سرداران ما سربازی کردند، موفق بودند، اما اگر مسئولی در برابر ولایت ادعای سرداری کرد، شکست خورد.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه ولایت منصب الهی است گفت: هرجا گوش به فرمان ولایت بودیم برنده بودیم و هر جا سر باز زدیم، زمين خوردیم. وقتی رو بدهیم چند درویش هم دیوانگی راه می اندازند.

معاون هماهنگ کننده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) تصریح کرد: در کدام مملکت پلیس را در برابر اغتشاشگر خلع سلاح می کنند، باید مراقب رخنه ها بود.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه باید علمدار بصیرت بود و به روز باشیم خاطرنشان کرد: باید طلبه پاسخگوی زمانه خود باشد، اگر زمان شناس بودیم همیشه برنده ایم ما به همه خانواده شهدا، ايثارگران مدیون هستیم باید صورت مسئله را حل کنیم و به مشکلات جامعه بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha