جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۲۱مین همایش بین المللی بانکداری، اقتصاد و سرمایه گذاری اسلامی

حوزه/ بیست و یکمین همایش بین المللی دو روزه «بانکداری، اقتصاد و سرمایه گذاری اسلامی» در ژانویه سال ۲۰۱۹ در شهر زوریخ سوئیس برگزار شده و از تمامی دانشگاهیان و متخصصان اقتصاد اسلامی از سرتاسر جهان برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، بیست و یکمین همایش بین المللی «بانکداری، اقتصاد و سرمایه گذاری اسلامی» در روزهای 14-15 ژانویه 2019،  سال آینده میلادی در شهر زوریخ ، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر سوییس برگزار می شود.

هدف از برگزاری این همایش گردهم آوردن دانشمندان و دانشگاهیان برجسته، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاری تجارب شان و نتایج تحقیقات شان در تمامی جنبه های بانکداری اسلامی، اقتصاد و سرمایه گذاری اسلامی اعلام شده است.

این همایش بین المللی دو روزه همچنین سکویی میان رشته ای را برای محققان، متخصصان و اساتید ارائه می دهد تا تازه ترین نوآوری ها، فرآیندها، نگرانی ها و همچنین چالش های عملیاتی و راه حل هایی را که در زمینه بانکداری اسلامی، اقتصاد و سرمایه گذاری اسلامی مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار دهند.

این همایش بین المللی یک سری رویدادها و نشست ها دارد که هر ساله  تکرار می شوند. از جمله این رویدادها، کنفرانس های علمی، سمپوزیوم ها، کارگاه های آموزشی، نشست های ویژه و جلسات گفتمان عمومی در حوزه ی علم و فناوری هستند که از زمان آغاز به کار این همایش برای نخستین بار در سال 1999 انجام می گرفته است. هر رویداد ممکن است  در یک دوره زمانی در یکی از روزهای همایش به اجرا گذاشته شود.

از مختصصان در زمینه اقتصاد اسلامی در سرتاسر جهان خواسته شده مقالات شان را در این زمینه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مقالات تا 9 مارس 2018 پذیرفته خواهند شد، اعلام پذیرش و رد مقالات 31 مارس بوده  و آخرین مهلت ثبت نام در این همایش نیز 14 دسامبر 2018 خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha