جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مدیران حج تمتع ۹۷ استان یزد

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت یزد گفت: روحانیون کاروان های حج در یزد بر اساس تجربه و توانمندی انتخاب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت یزد در اولین جلسه مدیران حج تمتع 97 استان یزد، با بیان این که یكی از بهترین توشه های هر مومن برای جهان آخرت خدمت به مومنان است، گفت: كسی كه برای انجام خدمت به یك مومن قدم بردارد انگار در صفا و مروه قدم بر می دارد و خدمت به زائران برای ما افتخار است و به جایی می رویم كه روزی رسول خدا و ائمه قدم نهاده اند و انشاا.. خدمتگذار خوبی برای زائران باشیم.

حجت الاسلام علی حبیبیان با اشاره به اینکه مدیران و روحانیون براساس توانمندی و سابقه انتخاب شده اند، افزود: برای هرخانواده كتابچه«شوق دیدار» توسط معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تهیه شده و مدیران این کتابچه ها را در بین زائرین تقسیم می کنند.

وی با اعلام این كه با توجه به ثبت نام بالغ بر 2500 نفر در سامانه رزو گفت: 18 كاروان با قیمت های مختلف برای استان یزد درنظر گرفته شده که شهرستان های ابركوه یك كاروان، اردكان2 كاروان، بافق2 كاروان، بهاباد یك كاروان، میبد3 كاروان، مهریز یك كاروان، یزد و تفت 8 كاروان كه كار ثبت نام قطعی را امروز در دفاتر زیارتی مشخص شده آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha