سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسه علما و عمائدین شیعه منطقه دیره اسماعیل خان با فرمانده پلیس منطقه

حوزه/ علمای شیعه منطقه دیره اسماعیل خان پاکستان در ملاقات با فرمانده جدید پلیس این منطقه نگرانی های خود را در رابطه با ترور شیعیان اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ علمای شیعه منطقه دیره اسماعیل خان، در ملاقات با فرمانده جدید پلیس این منطقه نگرانی های خود را در رابطه با ترور شیعیان و وضعیت نامطلوب امنیت در این شهر اعلام کردند.

این ملاقات در دفتر فرماندهی پلیس منطقه و باحضور عبدالکریم خان فرمانده پلیس این شهر  انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضان توقیر نائب رئیس شورای علمای شیعه، سید غضنفر علی نقوی امام مسجد جامع یاعلی، سید تحسین علمدار و سجاد حسین شیرازی از مقامات محلی ، بشیر حسین جریه ازجنبش تحفظ کوتلی امام حسین(ع)، سید فیاض حسین بخاری سرپرست جمعیت جوانان شیعه، وکیل سید عابد شیرازی، تنویر عباس مہدی از اعضای مجلس وحدت المسلمین و سید ثقلین عباس شاہ از شرکت کنندگان در این جلسه بودند.

نمایندگان جامعه شیعی این شهر در این ملاقات خواستار برخورد قاطع پلیس با تروریست ها و دستیگری عاملان کشتار شیعیان بیگناه شدند.

فرمانده جدید پلیس منطقه نیز ضمن بیان این که برقراری امنیت و حفظ جان و مال شهروندان وظیفه اصلی پلیس است، گفت: به جد در تعقیب مجرمانی هستیم که فضای شهر را نا امن کرده اند و این عوامل را قلع و قمع خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha