پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ امام جمعه محمود ‌آباد با اشاره به این که امروز ارتجاع و بازگشت به اوضاع قبلی و سست شدن از خطرات و آسیب‌های ادامه مسیر انقلاب است، گفت: متأسفانه برخی اظهارنظرها و عملکرد مسؤولان بر خلاف آرمان های انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت توجه به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: استمرار مسیر انقلاب موضوع مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کنند تا آرمان ها و ارزش های انقلاب را کمرنگ کند، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت این آرمان ها و ارزش های مهم بهره گیریم.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آرمان های انقلاب پشتوانه اصیل و محکمی برای استمرار انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند اگر این آرمان ها تضعیف شود به راحتی می تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی اظهارنظرها و عملکرد مسؤولان بر خلاف آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: مسؤولان کشور باید در همه امور همگام با آرمان ها وارزش های انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با شتاب در حال حرکت به سوی اهداف متعالی خود است، بیان داشت: این ما هستیم که باید با انقلاب همراه شویم و اگر در این مسیر مهم همگام نباشیم از قطار انقلاب جا خواهیم ماند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر با رویش و ریزش های بسیاری مواجه بوده است، تصریح کرد: بسیاری از افراد که خود روزی از ارکان نظام و انقلاب بودند در مسیر به دلیل مواضع نا صحیح خود از قطار انقلاب پیاده شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان همواره پای انقلاب و آرمان های نظام ایستادند و از اصل انقلاب دفاع کردند، گفت: ممکن است در مسیر راه به دلیل برخی ضعف ها فرازو نشیب هایی برای انقلاب به وجود آمده، اما این انقلاب الهی همچنان با قدرت در مسیر اصلی خود در حرکت است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ملت ایران همواره از بسیاری خواص و نخبگان کشور با بصیرت تر و آگاه تر بوده است، بیان داشت: ایستادگی مردم ناشی از آگاهی انقلابی، کمال سیاسی و انقلابی امت و امامت بوده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نظام مردم سالار دینی اجازه استبداد و سلطه خارجی را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: خشم و غضب آمریکایی‌ها از چند مسؤول نیست بلکه بخاطر کار ملت است چون انقلاب اسلامی کشور را از فلاکت و توسری خوری و ذلت خارج کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ارتجاع و بازگشت به اوضاع قبلی و سست شدن از خطرات و آسیب‌های ادامه مسیر انقلاب است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و مدیریت صحیح نسبت به همه مسائل کشور یک اشراف کامل دارند و نسبت بروز این گونه مسائل در چهل سالگی انقلاب هشدار دادند.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مسؤولان هشدارهای رهبری معظم انقلاب را جدی بگیرند و در جهت رفع این دغدغه ها برنامه ریزی کنند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دایره این مسائل و مشکلات هر روز بیشتر شود، بلکه باید همین امروز برای رفع آن فکری اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی ها در این کشور عادت کرده اند نگاه به بیرون داشته باشند، گفت: کشورمان از همه لحاظ دارای یک ظرفیت بالایی است و نیازی به کمک های بیرونی نداریم بلکه باید روی پای خود بیاستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان باید بدانند که دل بستن به کشورهای غربی برای ما افتخار نیست، بلکه ذلت و خواری است، خاطرنشان کرد: غرب هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نیست و همواره تلاش کرده انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شود.

وی با تأکید براین که اولویت نخست کشور اقتصاد است، افزود: تکیه به مردم و درون و برون زا بودن اقتصاد، تکیه بر صادرات داخلی و واردات در حد نیاز و جذب سرمایه خارجی با تدبیر و مدیریت داخلی و عدم سپردن کار به بیگانگان باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که برجام نتیجه اعتماد به غربی ها به ویژه آمریکا بود، بیان داشت: امروز مسؤولان ارشد کشور اذعان دارند که برجام هیچ سودی برای کشورمان نداشته است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مدیریت جهادی بر دیوان سالاری ترجیح دارد، گفت: این نوع مدیرت با پرکاری و تدبیر همراه است و باید مدیران کار شبانه روزی کنند و اولویت به ضعفا و مناطق محروم باید در دستور کار قرار گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    معنی انقلابی یعنی بی قانونی و عملکرد کاملا سیاسی اقتدارگرایانه گروه تندرو که تمام امور کشور را قبضه کرده اند، و با معترضان به دروغ و ظلم و فساد بشدت برخورد میکنند. در این شرایط که باید همه چیز قانونی باشد صحبت از انقلاب یعنی ضد انقلاب 57 بودن و خیانت به مردم است.