جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که عده ای با بیان نقد امام زمان(عج)، رفراندوم و فعالیت های این چنینی می خواهند جلوی مسیر انقلاب و اسلام را بگیرند. گفت: شاید بعضی ها به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی باشند، اما مردم همیشه در صحنه ایران این نقشه ها را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، استاد حوزه علمیه همدان، سه شنبه شب، در هیئت هفتگی مدرسه علمیه آیت آلله آخوند(ره) در منزل روحانی شهید احمد حجتی، گفت:  مسیر انقلاب اسلامی و حرکت در راه انبیای الهی همیشه هزینه داشته و شهدا اسلام با جانفشانی این امر مهم را به نتیجه رسانده اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چهارمین حکومت اسلامی از صدر اسلام تا کنون است و به خواست خدا اولین حکومت اسلامی است که 40 سال با خواست مردم دوام آورده است.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: بزرگ ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است، شاید بعضی ها به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی باشند، اما مردم همیشه در صحنه ایران این نقشه ها را خنثی می کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نظر سنجی های منابع آمریکایی 96 درصد از مردم ایران در 22 بهمن پای آرمان های انقلاب ایستادگی کردند که از این میان 85 درصد از مردم معترض به وضع معیشتی بودند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به آیه «وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثينَ»، بیان داشت: یک میلیون نیروی پا برهنه کشور یمن بدون تجهیزات در مقابل دولت سعودی ایستادگی کرده و آنها را از پای درآوردند.

وی در ادامه افزود: برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت لازم است حرکات انقلابی در تمامی جهان شکل بگیرد و امام خمینی(ره) نسبت به این مساله می فرماید مواظب باشید سختی راه سبب دلسردی شما از انقلابی گری نشود.

حجت الاسلام فلاحی گفت: عده ای با بیان نقد امام زمان(عج)، رفراندوم و فعالیت های این چنینی می خواهند جلوی مسیر انقلاب و اسلام را بگیرند.

وی در پایان گفت: تفکری در کشور وجود دارد که با هدف عبور از انقلاب درصدد رسیدن به جمهوری ایرانی هستند و این تفکر مغایر با حرکت انقلابی مردم ایران و هدف آنها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha