شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روحانی اهل سنت

حوزه/خطیب مسجد حنفیه اهل سنت بجنورد گفت: امام راحل (ره) زحمات زیادی برای تداوم وحدت و عملیاتی سازی و حفظ این کلمه مبارک کشیدند و این انقلاب را با وحدت کلمه به جهان معرفی کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حاج غفور آخوند بهمنی، سه‌شنبه‌شب در همایش «بیداری اسلامی، مقاومت اسلامی»، در جمع طلاب و فضلای شیعه و سنی خراسان شمالی در محل مدیریت حوزه علمیه استان اظهار داشت: امام راحل(ره) زحمات زیادی برای تداوم وحدت و عملیاتی سازی و حفظ این کلمه مبارک کشیدند و این انقلاب را با وحدت کلمه به جهان معرفی کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

وی افزود: ما باید عقاید فاسدی همچون تکفیری که استکبار جهانی و اسرائیل غاصب به وجود آورده‌اند را با اتحاد و یکپارچگی از بین ببریم و امروز برگزاری این‌گونه جلسات، نه گفتن و نپذیرفتن این عقاید فاسد استکباری توسط علمای شیعه و سنی است.

این روحانی اهل سنت گفت: در هیچ جای جهان اسلام به جز ایران، سوریه، عراق و لبنان نشست‌هایی همچون امروز به خوبی برگزار نمی‌شود و این نشست‌ها مقدمه آزادی بیت‌المقدس در آینده خواهد بود.

خطیب مسجد حنفیه اهل سنت بجنورد اظهار کرد: ما آرزو می‌کنیم هرچه زودتر در مسجدالاقصی نماز بخوانیم و وحدت بی‌نظیری از علمای اسلامی در آنجا همچون رنگین‌کمانی به نمایش بگذاریم.

آخوند بهمنی تصریح کرد: وحدت ما باید از سر دلسوزی و برای رضایت خداوند باشد و زمانی پیروز خواهیم بود که وحدت واقعی بین ما به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی از آن مسلمانان جهان است و بدانید که در آینده‌ای نه‌چندان دور تمامی معادلات دشمنان اسلام و دسیسه‌های آنان با برگزاری این‌گونه نشست‌ها به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha