جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاجی دلیگانی

حوزه/ عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ دولت برخی از تبصره ها همچون تبصره ۱۴ و ۱۸ که مربوط به حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر و افزایش ۱۷ هزار میلیارد تومانی حامل های انرژی بود، چون چاشنی در بحران های اجتماعی عمل می کرد که البته با هوشیاری نمایندگان مجلس تصویب نشد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی، ظهر امروز در نشست سیاسی روحانیون، در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: اعتقاد دارم آنچه که همه دشمنان ما چه خارجی و چه ایادی انها در داخل کشور دنبال می کنند، القاء ناکارامدی نظام اسلامی در اداره امور جامعه است.

وی با بیان این که براین اساس دشمنان برای اثبات این فرضیه خود از هر فرصتی استفاده می کنند و همه ابزارها و هم پیمانانشان را به کمک گرفته اند، تصریح کرد: دشمن روز به روز و ساعت به ساعت مسائل اخلاقی ایران را رصد می کند تا بتواند از این موقعیت به نفع خود بهره ببرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن حتی درصدد بهره برداری از هر فرصتی چون بلایای طبیعی زلزله و سیل و آتش سوزی ها و هر اجتماع و اعتراض مردمی برای اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین معضلاتی که ما امروزه با آن سروکار داریم، این بوده که مسئولین منشاء مشکلات را اقتصادی تلقی نمی کنند وبه تبع تلاشی هم برای رفع آن نخواهند کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس عنوان کرد: در لایحه بودجه سال 97 دولت برخی از تبصره ها همچون تبصره 14 و 18 که مربوط به حذف یارانه 30 میلیون نفر و افزایش 17 هزار میلیارد تومانی حامل های انرژی بود، چون چاشنی در بحران های اجتماعی عمل می کرد که البته با هوشیاری نمایندگان مجلس تصویب نشد.

وی افزود: امروزه شاهد یکسری بی توجهی های عامدانه از سوی مسئولین دولتی نسبت به وضعیت اجتماعی و اقتصادی مردم هستیم که این ناشی از عدم نگاه صحیح مسئولین و چه بسا نگاه غیرانقلابی آنها است.

حاجی دلیگانی با اشاره به این که واردات بی رویه، بی توجهی به سرمایه های مردم در موسسات مالی، عدم اهتمام جدی در رفع مشکلات زلزله زدگان و گرانی ها و مشکلات اقتصادی جاری.. نمونه هایی از این بی توجهی ها است.

وی ابراز کرد: نکته ای که باید توجه داشته باشیم این است که مردم درانتخاب های خود دقت کافی را بکنند و ما وظیفه داریم مردم را دراین مسیر یاری و نسبت به تبعات ناشی از انتخاب ها، آگاه تر کنیم.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha