جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در جریان سفر به کرمان، تا به حال از ۲۴ مدرسه علمیه استان بازدید کرده و به بررسی مسائل و مشکلات مدارس پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور، در نشستی  با مدیربن و معاونان مدارس علمیه کرمان، به بررسی مسائل و مشکلات مدارس پرداخت.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان ضمن تقدیر و تشکر  از حضور مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در این استان، بازدید میران ارشد حوزه از مدارس را موجب تسریع در برطرف شدن مشکلات مدارس دانست.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، کرمان را استانی با ظرفیت های بالا خواند و این موضوع را موجب سنگین‌تر شدن وظیفه خود و دیگر مسئولین حوزه ذکر کرد و گفت:  در این سفر در دیدارهایی که با طلاب و مسئولین مدارس داشتیم، گزارش های کاملی از وضعیت مدارس و طلاب جمع آوری شد که برای برنامه ریزی های آینده تاثیرگذار است.

برپایه این گزارش، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در طول این سفر تا به حال از ۲۴ مدرسه علمیه استان کرمان بازدید کرده و به بررسی مسائل و مشکلات مدارس کرده پرداخته و علاوه بر آن، جلسات بصیرت افزایی در موضوع فضای مجازی نیز با سخنرانی حجت الاسلام مفخمی برای طلاب برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha