سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برخی مواقع شایعاتی در جامعه به راحتی منتشر می شود گفت: باید با تقویت و احیا کردن قدرت تفکر، حق را از باطل تشخیص دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در دیدار فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی استان یزد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم ناجا گفت: همه ما رهروان راه خدا هستیم و به سوی کمال پیش می رویم، پس نباید گول شیاطین را خورده و از قافله عقب بمانیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برخی مواقع شایعاتی در جامعه به راحتی منتشر می شود، گفت: باید با تقویت و احیا کردن قدرت تفکر، حق را از باطل تشخیص دهید.

امام جمعه یزد ضمن اشاره به روایتی از پیامبر مکرم اسلام(ص) و تاکید بر برخورد با رافت و مهربانی با مردم تصریح کرد: خدمت کردن به مردم امانت الهی است که باید درست انجام دهیم که خدایی ناکرده خیانت نشود.

آیت الله ناصری با بیان این که خدمت کردن به دین خدا، انقلاب و مردم همه امانات الهی هستند، تصریح کرد: حافظان نظم و امنیت کشور زحمت می کشند تا مردم در آسایش و آرامش باشند و اینها از الطاف خداوند است.

وی با بیان این که خدمت پلیس در جامعه از بالاترین خدمات است، خاطرنشان کرد: تکلیف پلیس در قبال افراد جامعه زیاد است و باید قدر این کار را بدانید که این یک توفیق الهی‌ست و سعی کنید این توفیق را حفظ و تقویت کنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد در پایان افزود: شخصیت انسان در اخلاق اوست و کسی که شخصیت دارد، بندگان خدا را تکریم کرده و اگر اشتباهی هم کرد عذرخواهی می کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha